primer jel güzelliği yaaa #kaşmakyajı için hemen her şeyi anlatmışsın ellerin dert görmesin aynı zamanda kaşımızın mutlaka yüzümüze eşit olması için ölçülmesi gerek diye düşünüyorum ben
ütün kış yazı bekledik ve istediğimiz günler geldi çattı. şimdi süslenip gezmenin tam zamanı verdiğin detaylı anlatım için teşekkürler artık daha güzel kaşlarla tamamlayacağım makyajımı :)
kaşlarımını fazlalıklarını temizlerken hep şeklini bozuyorum o yüzden kuaförler iyi kivarlar. ama kalem ile doldurmak gerçekten çok önemli hele benim gibi kaşınız yok gibiyse
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kaşlarımı doldurmayı sevmiyorum ama kaş maskarası ile kaldırıp sabitlemeyi çok seviyorummm
Kızlar Ne Diyor
primer jel güzelliği yaaa #kaşmakyajı için hemen her şeyi anlatmışsın ellerin dert görmesin aynı zamanda kaşımızın mutlaka yüzümüze eşit olması için ölçülmesi gerek diye düşünüyorum ben
ütün kış yazı bekledik ve istediğimiz günler geldi çattı. şimdi süslenip gezmenin tam zamanı verdiğin detaylı anlatım için teşekkürler artık daha güzel kaşlarla tamamlayacağım makyajımı :)
kaşlarımını fazlalıklarını temizlerken hep şeklini bozuyorum o yüzden kuaförler iyi kivarlar. ama kalem ile doldurmak gerçekten çok önemli hele benim gibi kaşınız yok gibiyse
Kaşlarımı doldurmayı sevmiyorum ama kaş maskarası ile kaldırıp sabitlemeyi çok seviyorummm
Hic onemsemezdim ama ufacık dokunuşlar bambaşka bir guzellik katıyor
benim sorunum daha büyük! kaşlarım sarı olduğu için yok gibi :( görünüyor. sürekli kaş kalemi kullanıyorum evde bile :(
Çeyiz için alınmalık bir ürünya çok güzel anlatmışsın. önerdiğin kaş kalemini mutlaka alacağım çok beğend
bende 10 gündür kullanıyoorum keçe uçlu kaş kalemini harika yapıyo kaşlarımı bayıldım ya resmen aşık olduk love flormar <3
makyajımı yaparım kaşlarımı tamamlarım :) sayende kaş yapamayacak insan kalmayacak #güzelliksırları nı paylaştığın için teşekkür ederiz :)
bu kadar güzel yorumu okuduktan sonra kesinlikle bende denemeliyim. Yarın hemen flormar a gidiyorum kargo falan bekliyememe :)
cidden kaşlar çok önemli. bakışları çok etkiliyor ayrıca fotoğraflarda da nasıl çıkacağımızı etkiliyor
benceyle ilk kez karşılaşıyorum. çok güzel anlatmışsın. önerdiğin ürünleri en kısa zamanda tedarik edip kullanmaya başlıyorum :)
ipek gibi kaşlar için önce senin benceyi okumalı sonra flormar 3 lü seti almalıyız anladığım kadarıyla :) teşekkürler çok güzel biry yazı olmuş
bende burada görüp keçe uçlu kaş kalemi aldım aşırı güzel yaaaa kaşlarım yapışmadan dolgun görünüyor mükemmel bir ürün bayıldım bende
bu benceni görüp bende kaş setini alıcam flormardan. cidden çok merak ettim bende nasıl olacak acaba eline sağlık ve teşekkür ederiz :)
makyaj yaparken hiç kaşlarımı doldurmamıştım. bu bence bana çok güzel yol gösterdi bende yapacağım en kısa zamanda
gerçekten mükemmel ötesi anlatmışsın flormar ürünlerini zaten anlatmaya gerek yok kaş kalemi de premier sabitleyici de mükemmel. eline sağlık
İpek gibi kaşlarım herkese yan bakış çakarım :D kaşlar gerçekten çok önemli arkadaşlar dikkatli olmak gerekiyor. yaparken yapma durmasın diye
eşit olmayan kaşlar için gerçekten çok önemli bilgiler. ben de kaşımı yapmadan kesinlikle paylaştığın bilgilere dikkat edeceğim :)
kaş yoksunlarını aydınlatacak güzel bilgilerin için cidden teşekkürler. Kaş sabityeici kullanmıyorum ama deneyeceğim mutlka elinize sağlık
Gerçekten dikkat çekici olmanın sırrı güzel kaşlar. bBu yazınla da yapılması gerekenleri ve yapılmaması gerekenleri de göstermişsin emeğine sağlık
Gün yüzü görmenin en güzel yolu kaşları şekillendirmek bence. Düzgün kaşlar her zmana en güzel tamamlayıcı
kaşlar ah kaşlar bizi vezir de rezil de ederler bu yüzden gerçekten adım adım anlatmışsın eline sağlık çok iyi olmuş
kaşların olmazsa olmazı güzel bir uygulama kesinlikle verdiğin püf noktalar için eline sağlık önemli noktalara değinmişsin
ben sabunla sabiiyorum baya iyi oluyo biraz sert kaliyo ama olsun
Flormar son zamanlarda kendini iyice geliştiren Bi marka
#kaşmakyajı gerçektten yüzün anlam kazanmasını sağlıyo eline sağlık süpsüper bi bence :)
ya çok güzel anlatmışsın. önerdiğin kaş kalemini mutlaka alacağım çok beğendim ya :) eline sağlık
Güzel bi paylasim emeginize saglik kaşlar cok onemli
Kalın kaşlara sahip olup şekillendirmekte sorun yaşamayan biri olarak çok mutluyum