flormar devrimci üretimleri ile her zaman göz bebeği markalarımdan biri önermiş olduğun rünler de muhteşem bir de adım adım anlattığın için teşekkürler :) nasıl yapılacağını bilmek ürün kadar önemli bir konu bence :)
#kaşmakyajı gerçekten çok önemliymiş bende yeni öğreniyorum. yüzün tamamlanması ve hatların belli olmasında büyük etken öte yandan bakışlara da anlam katıyor. eline sağlık önerdiğin ürünler de harika gerçekten flormar sektörün en iyilerinden
Kaşlarımızı güzelleştirmenin püf noktalarını paylaştığın için teşekkürler. Gerçekten kaş insanı çok değiştiriyomuş. Önemsiz bi detay gibi görünse de bütünlüğü sağlayan ve en dikkat çeken yerlerden biri yüzümüzde
verdiğin bilgilerin mükemmel ve sade anlatımı için cidden teşekkürler. hepimizin yaptığı hataları çıkarmış ortaya ve flormar 3 lü set gerçekten mükemmel benim de elimde olan rüünler çok kullanışlı ve doğal görünümlü kaşlara sahip oluyorum
gerçekten ürünlerine güvendiğim marka flormar aşık oldum hatta bayıldım diyebilirim kesinlikle :) yeni yeni makyaj yapmaya başladım ama kaş için verdiğin önerileri dinleyeceğim bakalım ne kadar değişik olacak
kaşlarımı yapmak en zevk aldığım şey kesinlikle kendimi daha özgüvenli hissettiriyor :) kesinlikle değindiğin noktalar kaş yapımında çok önemli kaş yaparken göz çıkarmayın arkadaşlar bu arada premier çok harika :)
flormar yıllardır vazgeçemediğim bir kozmetik markası. Annemin bana ilk yaptığı makyaj kutusu tamamen flormar ürünleriydi hala onları kullanıyorum. Kaş sabitleyicim yoktu ama mutlaka edineceğim onu da en kısa sürede eline sağlık çok güzel olmuş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Kaşlarım simsiyah. Hiç boyama gereği duymuyorum. Yaptığım her makyaja çok yakışıyor. Bu yönden şanslıym
kaş sabitleyiciyi kim icat ettiyse elleri dert görmesin sen nasıl bir kimyagersin bizi nasıl güzelliklere ittin bir bilsen. Sürekli kaşları dağılan biriydim kaş sabitleyici ile tanışana kadar. Flormarın da sabitleyicisi oldukça güzel
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kaşlarımı seviyorum ve böyle ürünlere ihtiyacım yok
kaşlarımı yapmadan asla dışarı çıkmam. ilk paylaştığında bu benceyi görüp gittim bende aldım aşırı memnunum kendi doğalımı yarattı resmen :) sana ne kadar teşekkür etsem az
aslında kaşlarımı doldurmayı sevmiyorum ama önerdiğin keçe uçlu kaş kalemini deneyeceğim, göstermiş olduğun yollar ile deneyeceğim bakalım bu kez memnun olacak mıyım kaşlarımdan
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hakikaten ınsanın yüzünün şeklini değişitiriyor çok önemli eline sağlık güzel olmuş
eline sağlık harika bi bence olmuş çok beğendim cidden :) bende kaşlarımı önerdiğin ürünleri yaparak anlattığın adımlar gibi deneyip seninle paylaşacağım :)
keçeli kaş kalemine ba yıl dım senin benceni görüp hemen sipariş verdim gerçekten çok güzel o tek çizgi görünümünden kurtulmuş olmam harika ötesi bi duygu sayende artık gerçek kaş gibi kaşlarık var
bende sabitleyici ve premier var ama keçe uçlu kalemim yok kesinlikle yakın zamanda alıp deneyeceğim çok merak ettim eline sağlık çok güzel bir bence olmuş
#kaşmakyajı kesinlikle vazgeçilmezlerim arasında bende flormar kaş kalemi kullanıyorum akma yapmaması ve yumuşak formu çok kullanışlı. harika bir anlatım olmuş eline sağlık gerçekten
geçen bende senin benceni görerek kaş sabitleyici aldım gerçekten çok güzel öneri eline sağlık. Bundan sonra bütün önerilerinin sıkı takipçisi olacağım :) cidden çok beğendim
kaşlarım çok dolgun olduğu için doldurmuyorum ama eline sağlık harika bi anlatım olmuş. bende flormar premier kaş sabitleyiciyi deneyeceğim inşallah :)
her yerde kaşlar yerlerde kaşlar benim bu kaşlar diyemiyorum. aşırı az kaşı olan benim için vazgeçilmez olan kaş çizme işlemini mükemmel olarak yapmışsınız. anlatmışsınız. zaten flormar muhteşem ötesi
eline sağlık cidden müthiş bir öneri olmuş bu adımları takip ederek bende deneyeceğim. daha önce hiç yapmamıştım. önerdiğin ürünleri aldıktan sonra bir deneme fotosu da benden gelir artık :)
kaş maskarası ne kadar güzel bir icattır yaaa çok seviyorum gerçekten doğal duruşu da harika. dolu dolu görünüyor yüzüm anlam kazanıyor resmen sayesinde
ne olursa olsun kaşlarım eşit olmuyor bu beni bir miktar incitiyor ya ama verdiğin püf noktalarına dikkat ederek yapacağım bundan sonra teşekkür ederim
Kızlar Ne Diyor
Kaşlar gerçekten çok önemli çok güzel bir içerik olmus teşekkürler
ay kaş gerçekten yüzde öenmli bi detay kalın kaşlılar için söylüyorum
Kaşlarım güzel seviyorum bıttım sabunu kullanın kaşa
kaşlarımı boyadikca dökülüyor bence dogal hali daha guzel
Evet bakım önemli kaslar çok kafaya taktiğin bir kisim
Flormar'ın birçok ürünün kullanıyorum. Bunları da denemek istiyorum <3
cok guzelll duruyorr :) Bende isterim ama kullanmasini bilmiyorum yani soyle soylim makyajdan anlamam ben
flormar devrimci üretimleri ile her zaman göz bebeği markalarımdan biri önermiş olduğun rünler de muhteşem bir de adım adım anlattığın için teşekkürler :) nasıl yapılacağını bilmek ürün kadar önemli bir konu bence :)
#kaşmakyajı gerçekten çok önemliymiş bende yeni öğreniyorum. yüzün tamamlanması ve hatların belli olmasında büyük etken öte yandan bakışlara da anlam katıyor. eline sağlık önerdiğin ürünler de harika gerçekten flormar sektörün en iyilerinden
Kaşlarımızı güzelleştirmenin püf noktalarını paylaştığın için teşekkürler. Gerçekten kaş insanı çok değiştiriyomuş. Önemsiz bi detay gibi görünse de bütünlüğü sağlayan ve en dikkat çeken yerlerden biri yüzümüzde
verdiğin bilgilerin mükemmel ve sade anlatımı için cidden teşekkürler. hepimizin yaptığı hataları çıkarmış ortaya ve flormar 3 lü set gerçekten mükemmel benim de elimde olan rüünler çok kullanışlı ve doğal görünümlü kaşlara sahip oluyorum
gerçekten ürünlerine güvendiğim marka flormar aşık oldum hatta bayıldım diyebilirim kesinlikle :) yeni yeni makyaj yapmaya başladım ama kaş için verdiğin önerileri dinleyeceğim bakalım ne kadar değişik olacak
kaşlarımı yapmak en zevk aldığım şey kesinlikle kendimi daha özgüvenli hissettiriyor :) kesinlikle değindiğin noktalar kaş yapımında çok önemli kaş yaparken göz çıkarmayın arkadaşlar bu arada premier çok harika :)
flormar yıllardır vazgeçemediğim bir kozmetik markası. Annemin bana ilk yaptığı makyaj kutusu tamamen flormar ürünleriydi hala onları kullanıyorum. Kaş sabitleyicim yoktu ama mutlaka edineceğim onu da en kısa sürede eline sağlık çok güzel olmuş
Kaşlarım simsiyah. Hiç boyama gereği duymuyorum. Yaptığım her makyaja çok yakışıyor. Bu yönden şanslıym
kaş sabitleyiciyi kim icat ettiyse elleri dert görmesin sen nasıl bir kimyagersin bizi nasıl güzelliklere ittin bir bilsen. Sürekli kaşları dağılan biriydim kaş sabitleyici ile tanışana kadar. Flormarın da sabitleyicisi oldukça güzel
Kaşlarımı seviyorum ve böyle ürünlere ihtiyacım yok
kaşlarımı yapmadan asla dışarı çıkmam. ilk paylaştığında bu benceyi görüp gittim bende aldım aşırı memnunum kendi doğalımı yarattı resmen :) sana ne kadar teşekkür etsem az
aslında kaşlarımı doldurmayı sevmiyorum ama önerdiğin keçe uçlu kaş kalemini deneyeceğim, göstermiş olduğun yollar ile deneyeceğim bakalım bu kez memnun olacak mıyım kaşlarımdan
Hakikaten ınsanın yüzünün şeklini değişitiriyor çok önemli eline sağlık güzel olmuş
eline sağlık harika bi bence olmuş çok beğendim cidden :) bende kaşlarımı önerdiğin ürünleri yaparak anlattığın adımlar gibi deneyip seninle paylaşacağım :)
keçeli kaş kalemine ba yıl dım senin benceni görüp hemen sipariş verdim gerçekten çok güzel o tek çizgi görünümünden kurtulmuş olmam harika ötesi bi duygu sayende artık gerçek kaş gibi kaşlarık var
bende sabitleyici ve premier var ama keçe uçlu kalemim yok kesinlikle yakın zamanda alıp deneyeceğim çok merak ettim eline sağlık çok güzel bir bence olmuş
#kaşmakyajı kesinlikle vazgeçilmezlerim arasında bende flormar kaş kalemi kullanıyorum akma yapmaması ve yumuşak formu çok kullanışlı. harika bir anlatım olmuş eline sağlık gerçekten
geçen bende senin benceni görerek kaş sabitleyici aldım gerçekten çok güzel öneri eline sağlık. Bundan sonra bütün önerilerinin sıkı takipçisi olacağım :) cidden çok beğendim
kaşlarım çok dolgun olduğu için doldurmuyorum ama eline sağlık harika bi anlatım olmuş. bende flormar premier kaş sabitleyiciyi deneyeceğim inşallah :)
her yerde kaşlar yerlerde kaşlar benim bu kaşlar diyemiyorum. aşırı az kaşı olan benim için vazgeçilmez olan kaş çizme işlemini mükemmel olarak yapmışsınız. anlatmışsınız. zaten flormar muhteşem ötesi
eline sağlık cidden müthiş bir öneri olmuş bu adımları takip ederek bende deneyeceğim. daha önce hiç yapmamıştım. önerdiğin ürünleri aldıktan sonra bir deneme fotosu da benden gelir artık :)
kaş maskarası ne kadar güzel bir icattır yaaa çok seviyorum gerçekten doğal duruşu da harika. dolu dolu görünüyor yüzüm anlam kazanıyor resmen sayesinde
ne olursa olsun kaşlarım eşit olmuyor bu beni bir miktar incitiyor ya ama verdiğin püf noktalarına dikkat ederek yapacağım bundan sonra teşekkür ederim