benim renklerim piyasaya gelmiş kesinlikle acil denemem gerekiyor kendimi bulurum watsonsla derken şaka yapmıyolarmıiş #lovelyhoneybee tam benlik bir seri olmuşl gibi umarım tester vardır gideceğim mağazada
yazın ışıltısı hepimizin yüzüne yansısın diye #lovelyhoneybee kullanalım biz de hem bal gibi kokalım hem de canlı renkerlin tadını çıkaralım. fondotenini çok beğenmedim biraz ince yapılı ama geri kalan çok güzel olmuş setin hepsini aldım neredeyse
Bam çiki bam bam #lovelyhoneybee böyle söyler bam bam bam bak atıyor kalbim. Harika ürünler kokularına aşık olursunuz. Tam yaz renkleriyle ışıl ışıl gerçekten edinin arkadaşlar fiyatları da oldukça uygun Watsons'ta kendini bulanlara :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Far kullanmayan biri olarak ne diyeceğimi bilemedim 😄 fakat ürün güzele benziyor ayrıca bal kokulu olarak daha çok canım çekti.. gidip alabilirim 😀
ben bal arısı gibiydim senden önceee diyorum #lovelyhoneybee tam fiyat performans ürünleri fiyatları muadillerine göre aşırı uygun kesinlikle tavsiye ediyorum
Gerçekten harika bir seeet Watsons yine iş başında gerçekten çok sevdim bu ışıl renkleri, çok güzel ya ciddi anlamda fondoteni de çok beğendim farı da :)
yaaa bende soru olarak sordum kendi profilimde çok merak ediyorum cidden nasıl güzel mi? kokusunu ve dokusunu çok merak ediyorum yaz ayları için makyaj malzemesi alacağım ne alayım
bal kokuları çok güzel yaaa whatsons'ta gördüm bu yaz #kendimibulurumwhatsons'ta cıvıl cıvıl bir set resmen kesinlikle edinin edindirin. xp1 olduğum için resim ekleyemiyorum size
bal kokusu gerçekten çok güzel ama allıkta nasıl olur bilemedim :) sonra bizi öpenler bal yanaklım diye sevmeye başlayacakalr sanırım :) watsons farkı diyelim
allık mı lazım peki ya far paleti o zaman #lovelyhoneybee setiyle tanışma zamanı ışıl ışıl sarıların olduğu bal kokulu mükemmel ürünler gerçekten whatsons bu konuda yine farkını koyuyor
baharda ballar gibi geldin kondun dalıma #lovelyhoneybee gerçekten harika bir fondoten ince yapılı yüz havasız kalmıyor kapatıcılığı çok güzel sıcak yaz aylarında yormayacak bizi makyajımız
Bursum yatar yatmaz soluğu watsosns'ta alıcam herkes çok beğenmiş birde bal kokuluymuş en sevdiğim yaaaa #lovelyhoneybee bende de olması gerekiyor kesinlikle far paletinin renkleri de çok tatlııı :)
yaaa kızlar dün gittim watsosns'ta gördüm çok güzel bir seri olmuş #lovelyhoneybee :) kesinlikle alın aldırın ben far ve allık aldım ihtiyacım yoktu ama çok güzel kokuyolar
Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar ayrıca bunun seninle ne ilgisi vaaar derken ışıltılı baharı sarılar kaplasın Watsons yine biz kızlara güzelliğini yapmış :)
daha önce bal kokulu hiç ürün denemedim ama kulağa hoş geliyor hafif ve tatlı kokacağından eminim far paletinin renkleri de çok hoş. Watsosns a gitme zamanı gelmiş. Bilgilendirme için teşekkürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yazın em güzeli likit allık. Likit allığı varsa bakayım
Kızlar Ne Diyor
Hocam artık makyaj falan kalmadı be
Hâlâ maske takıyorum
benim renklerim piyasaya gelmiş kesinlikle acil denemem gerekiyor kendimi bulurum watsonsla derken şaka yapmıyolarmıiş #lovelyhoneybee tam benlik bir seri olmuşl gibi umarım tester vardır gideceğim mağazada
yazın ışıltısı hepimizin yüzüne yansısın diye #lovelyhoneybee kullanalım biz de hem bal gibi kokalım hem de canlı renkerlin tadını çıkaralım. fondotenini çok beğenmedim biraz ince yapılı ama geri kalan çok güzel olmuş setin hepsini aldım neredeyse
Bam çiki bam bam #lovelyhoneybee böyle söyler bam bam bam bak atıyor kalbim. Harika ürünler kokularına aşık olursunuz. Tam yaz renkleriyle ışıl ışıl gerçekten edinin arkadaşlar fiyatları da oldukça uygun Watsons'ta kendini bulanlara :)
Far kullanmayan biri olarak ne diyeceğimi bilemedim 😄 fakat ürün güzele benziyor ayrıca bal kokulu olarak daha çok canım çekti.. gidip alabilirim 😀
ben bal arısı gibiydim senden önceee diyorum #lovelyhoneybee tam fiyat performans ürünleri fiyatları muadillerine göre aşırı uygun kesinlikle tavsiye ediyorum
Gerçekten harika bir seeet Watsons yine iş başında gerçekten çok sevdim bu ışıl renkleri, çok güzel ya ciddi anlamda fondoteni de çok beğendim farı da :)
yaaa bende soru olarak sordum kendi profilimde çok merak ediyorum cidden nasıl güzel mi? kokusunu ve dokusunu çok merak ediyorum yaz ayları için makyaj malzemesi alacağım ne alayım
bal kokuları çok güzel yaaa whatsons'ta gördüm bu yaz #kendimibulurumwhatsons'ta cıvıl cıvıl bir set resmen kesinlikle edinin edindirin. xp1 olduğum için resim ekleyemiyorum size
bal kokusu gerçekten çok güzel ama allıkta nasıl olur bilemedim :) sonra bizi öpenler bal yanaklım diye sevmeye başlayacakalr sanırım :) watsons farkı diyelim
makyaj malzemesi çok sık kullanmasam da bal kokulu olanları çok merak ettim bugün watsons a gidip bakacağım hemen :)
allık mı lazım peki ya far paleti o zaman #lovelyhoneybee setiyle tanışma zamanı ışıl ışıl sarıların olduğu bal kokulu mükemmel ürünler gerçekten whatsons bu konuda yine farkını koyuyor
baharda ballar gibi geldin kondun dalıma #lovelyhoneybee gerçekten harika bir fondoten ince yapılı yüz havasız kalmıyor kapatıcılığı çok güzel sıcak yaz aylarında yormayacak bizi makyajımız
Bursum yatar yatmaz soluğu watsosns'ta alıcam herkes çok beğenmiş birde bal kokuluymuş en sevdiğim yaaaa #lovelyhoneybee bende de olması gerekiyor kesinlikle far paletinin renkleri de çok tatlııı :)
yaaa kızlar dün gittim watsosns'ta gördüm çok güzel bir seri olmuş #lovelyhoneybee :) kesinlikle alın aldırın ben far ve allık aldım ihtiyacım yoktu ama çok güzel kokuyolar
Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar ayrıca bunun seninle ne ilgisi vaaar derken ışıltılı baharı sarılar kaplasın Watsons yine biz kızlara güzelliğini yapmış :)
daha önce bal kokulu hiç ürün denemedim ama kulağa hoş geliyor hafif ve tatlı kokacağından eminim far paletinin renkleri de çok hoş. Watsosns a gitme zamanı gelmiş. Bilgilendirme için teşekkürler
Yazın em güzeli likit allık. Likit allığı varsa bakayım
Ay sürekli reklamlarda çıkan şarkı dilime dolnamıştı şimdi de #lovelyhoneybee ile karşılaştım. kendimi kendimi, kendimi bulurum watsons'taa :)
gerçekten tek kelimeyle muh te şem ! kızlar çok uygun fşyatlı ve çok güzel ürünler renk pigmentleri de harika #lovelyhoneybee
yaz demek renkli farlar ve allık dmeek benim için watsosns yine farkını ortaya koyarak yeni ürün setiyle bu yaz bizi ışıl ışıl yapacak
#lovelyhoneybee hala edinmediğiniz ürünlerse koşun watsons'a kızlar, beyler hediye olarak alabilirsiniz sevgililerinize gerçekten çok güzel ürünler :)
Bu bal kovanını hemen edinmem gerekiyor resmen çok güzel görünüyolar. Watsons yine kendi farkını ortaya koyacak ürünler getirmiş.
çok fazla malzeme ile makyaj yapmayı seven birisi değilim ama aydınlatıcı ve allığı denemek istiyorum teşekkürlerr:)
Harika kesinlikle deniyecegim makyaj insanı bambaşka yapıyor
Ya bu yerine bana cilt lekelerine ne iyi gider ne kullanmalıyım o bilgi lazım :/
Ah süper paylaşım olmuş, aydınlandım gerçekten çok işime yarayacak teşekkürler
makyaji cok seviyorum ama malzemeleri cok pahali ya
Neredeyse hiç makyaj yapmıyorum ve bir fikrim yok 😂
Denemek isterim. Bal gibi kokmak nasıl bir deneyim ola ki.