Flormar surekli kullandigim bir makyaj markasi kaliteli urunleri var. makyah olarak ise akmamasi gerek goz alici ve carpici hacimli durmali ve surulen kisim sert dikenli olmali yumusak firca sevmiyorum topak topak oluyor ayirmiyor kirpikleri
Bir maskara da aradığım en belirgin özellik kirpiklerimi beslemesi ve hacmini arttırması. Tüm ürünlerini severek kullanıyorum. Bu maskarayı da makyaj çantama ekleyeceğim.
Kızlar Ne Diyor
Flormar surekli kullandigim bir makyaj markasi kaliteli urunleri var. makyah olarak ise akmamasi gerek goz alici ve carpici hacimli durmali ve surulen kisim sert dikenli olmali yumusak firca sevmiyorum topak topak oluyor ayirmiyor kirpikleri
Kıvrımlı fırçalar çok daha iyi :)
Bir maskara da aradığım en belirgin özellik kirpiklerimi beslemesi ve hacmini arttırması. Tüm ürünlerini severek kullanıyorum. Bu maskarayı da makyaj çantama ekleyeceğim.
Bir maskara da aradığım en önemli özellik hacim vermesi, kıvırması ve uzatması. Üstüne üstlük içeriğinin temiz olması da artı puan. Harikasın flormar!
Maskara olarak kesinlikle Flormar kullanıyorum benim gözlerimde alerji olmasına rağmen bile asla ama asla alerjik reaksiyon göstermedim
flormarın bu ürünü gerçektendede çok güzelmiş. böyle bi maskara alınmazda napılır arkadaşlar. çok saolun :)
Hacim verecek topaklanmayacak ve akmayacak uzun zamandır ürünlerini kullandığım bir marka flormar her zaman beklentimi karşıladı 🥰
Sürekli kullandığım ve çok memnun olduğum bir makyaj markası Flormar ❤️ Yıllardır bütün ürünlerini severek kullanıyorum ve hiç pişman olmadım 🥰🥰🥰
Kirpikleri tek tek ayıracak, topak topak yapmayacak. Ben bu 2 kritere çok dikkat ederim. Flormar'ı denedim öneririm. Baya iyi.
Benim için rimel makyajın en özel detayıdır hacimli ve uzun olsun olsun isterim mutlaka bunu da denemeliyim :)
Makyajı oldukça etkiliyor rimel
Rimelinin kirpikleri çok uzun göstermesi çok önemli
Bende bundan var çok güzel dışarı çıkmadan önce hep sürüyorum 😍😍
Denemeye değer bir ürüne benziyor karşıma çıkmasına çok sevindimm
Doğal lığın şaheseri👌🌈 diyebilirim maskara lara ayrı Bi bağlılığım var
hepsi cok iyi ama dolgun kirpigi olan birine neyi onerirsiniz
kirpiklerim kısa ve seyrek bu yüzden rimel seçimimi çok dikkatli yaparım.
Yeni maskara arıyordum bunu gördüğüm iyi oldu şu an kargoda gelince efsane bir ürün oldığını yazıcam
Flormar gerek oje konusunda gerekse maskara konusunda çok iyi. En sevdiğim marka
Flormar likitini kullanıyorum rimelinide en yakın zamanda deneyeceğim
Kripikleri örümcek ayaklarina benzetmeyen mascara bulmak zor - denemekte fayda var 🥰😅
Rimel suya dayanıklı ve uzun süre kalıcı olmalı, günlük koşuşturmada uğraştırmamalı😉
Tek tek denerim. Olmazsa etrafımdaki insanlar dan bilgi alırım
Hero bu konuda oldukça iyi :)
Flormar çok iyi. Ürünlerini severek kullanıyorum.
Kirpikleri uzatsın kıvırsın ama birbirlerine yapıştırmasın
Hacimli ve gür kirpikler her zaman
Kullanıpta memnun kalan var mı acaba
Beni kalbimden vuran bir maskara ile tanıştım.
Kullandım gayet kaliteli ve güzel bir ürün
Güzel bir ürün başarılı olmuş
Güzel bir rimele benziyor ama fiyatı biraz tuzlu..
Bence fiyatı başka markalara nazaran daha iyi
Doğrudur.. Herkesin kendi tercihi tabiki 😊😊
Çok güzel bi marka fiyatı pahalı sanki
şu an maskaralar aşırı pahalı bu gayet uygun fiyatlı bence. üstelik kaliteli de.