Selamlarr❣️
Maniküre gittiğimde tırnaklarıma tek renk oje sürdürmektense farklı farklı nail artlar yaptırmaya bayılıyorum. Özellikle de son dönemlerde pastel blok tonların ve daha minimalist tasarımların bir trend haline gelmesiyle tabii ki benim de favorim bunlar oldu.😍
Bu Bence'mde herkese tırnaklarınızı nerede yaptırdığınızı sorduracak birkaç nail art örneği paylaşacağım. Umarım beğenirsiniz.🤩

Manikürün yeni favorisi olan pastel blok tonlar, aslında tamamen sizin hayal gücünüze dayanıyor. Önemli olan tek nokta şeffaf bir zemine yapılıyor olması. Tırnağınıza önce şeffaf bir oje ya da oje bazı sürerek başlayabilirsiniz. Daha sonra seçtiğiniz renk kombinasyonlarını dilediğiniz şekilde tırnağınıza uygulayabilirsiniz. Ben kusursuz sonuç elde edebilmek için genelde bir yerde yaptırmayı tercih ediyorum tırnaklarımı ama evde de rahatlıkla kendinize yapabilirsiniz.😍
Bu arada mutlaka üzerine top coat ya da bir kat daha şeffaf oje sürmeyi unutmayın. Tırnağımızın tamamına oje uygulamayacağımız için katmanlı bir görüntü oluşmasını istemeyiz.😎

Aslında genel olarak tema aynı olsa da tercih edeceğiniz oje tasarımları farklılık gösterebiliyor. Ben aklımda bir şey oluşmadığı durumlarda Pinterest'ten oldukça ilham alıyorum bu konuda. Hatta çoğu zaman aşık olduğum bir tasarımı gösteriyorum ve "Tamamen aynısını istiyorum." diyorum.😂 Siz de bu konuda benim gibi Pinterest'ten yardım alabilirsiniz.

Favorimi tabii ki sona sakladım. Benim pastel blok tonlarda en sevdiğim model, bu renkleri kullanarak french yapılması.😍 İsterseniz tek renk de tercih edebilirsiniz ya da tırnaklarınızda biraz daha canlılık isterseniz görseldekiler gibi harika renk kombinasyonları da oluşturabilirsiniz. Hangisini tercih ederseniz edin, tırnaklarınız hem temiz hem tatlı hem de oldukça çekici duracaktır.🤩
Umarım beğenmişsinizdir.🥰
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Merhaba. Sondaki hoş olmuş, ama diğerlerini beğenmedim. Bir gün bir ihtimal bile kullanacağımı düşünmüyorum. Belki bir ara sondakini deneyebilirin☺️
Güzel görünüyorlar ama genelde tek renk veya her parmağa farklı oje tercihim dmcmcm
İkinci görselde ki tırnaklar ne kadar güzel. Acaba tırnak fetisistimiyim diye düşündüm.
Köylü kezbanları düşünüyorum bu ojelerle şalvar falan gülmekten osuruyorum 🤣🤣🤣
Güzel tasarımlar olmuş. Şahsen ben beğendim, ellerinize sağlık.
bu da bi değişik renklilik olmuş pek canlı görünüyor
Son görseldekinden istiyorum bendeeee😍
Ama önce tırnak lazım tabi😅
güzel görünüyor elinize sağlık ❤
Bunlari Bunlari kizlari ilgilendiricek seyler sisiz erkekler sizin ne isiniz var her yerde bitiyorsunuz bi gidin ya
Çok beğendim gerçekten. Parmakları uzun ve ince olanlara çok yakışır.
Beğenmedim aksesuarlarda berbat bence 😒
Bayildim, oje renkleri harika
Teşekkür ederim güzel bir paylaşım olmuş
Bembeyaz tene daha iyi gider bence
oje yerine güzelde ilk resimdekiler farklı
Bunları sevenler var, ben sevmiyorum
Güzel şeylere benziyorlar
Bence baya güzeller ben beğendim
Cok guzel görünüyor eline sağlık :)
Tırnaklar bakımsız ama
çok renkli yav gerek yok buna :)
Çok çok güzeller yaaaaa <3
Bu görseldekiler çok kötü
Harika bir yazı olmuş
Kızlar siz kırmızı oje sürün
Çok güzel bende istiyorum yaa
İdare eder.
Güzel gözüküyor ama bazıları niye leke gibi 🤔
çok güzeller
Bence gereksiz ben sadelikten yanayım
Bence renkli saha güzel
Elinize sağlık 🙂
Hoş renkler
harika olmuş
2. görseldekini ss aldım resmen 😍
İyi güzel tamam oh noldu şindi
Desene moda değişiyor
Sevmiyorum bu tarz
Çok güzel
Güzel yazı olmuş
Çok şekerler yaa
Güzel canlı renkler
ben pek beğenmedim
Harikalar