Hem Gezdim Hem Alışveriş Yaptım: Gelin Beraber Gratis Gezelim!

Merhaba sevgili herkees 🥳 Dün yürüyüş bahanesi ile dışarı çıkıp biraz alışveriş yapmış olabilirim 🤭 Sanırım indirim vardı ve sonuna denk geldim çünkü reyonlarda birçok ürünler bitmişti. Neysem konuyu fazla uzatmadan başlayalım 🥳

Hem Gezdim Hem Alışveriş Yaptım: Gelin Beraber Gratis Gezelim!

Gratis gezim ve alışverişim

Saç bakım reyonu

Hem Gezdim Hem Alışveriş Yaptım: Gelin Beraber Gratis Gezelim!

Bu reyondan önce Elidor markasının saç bakım yağını aldım. Hem kokusu, hem saçı ağırlaştırmıyor olması bence harika 🙂 Saçlarına sürekli ısı işlemi uygulayan birisi değilim ama saçı ısıdan koruyor.

Hem Gezdim Hem Alışveriş Yaptım: Gelin Beraber Gratis Gezelim!

Şampuan olarak ben Dalin bebek şampuanını kullanıyordum normal şampuanlar gözlerimi yakıtı için. Ama yaz ayında denize girdiğim için saçlarım tuzlu sudan sertleşti maalesef. Bende bu yüzden yine Elidor markasına ait olan ipeksi yumuşaklık formüllü şampuanı aldım. 2 kez kullandım ve her kullanışımda saçlarım yumuşadı 🙂

Bebe reyonu

Hem Gezdim Hem Alışveriş Yaptım: Gelin Beraber Gratis Gezelim!

Her ne kadar şampuanından şimdilik vazgeçmiş olsam da kolay saç tarama spreyinden asla vazgeçemem ❣ kendi saç spreyimi ablamlarda unuttuğum için ablam kullanmaya başladı dolayısıyla kendime yeniden aldım. Duştan çıkınca nemli saça sıkıp kolayca tarıyorum ve saçım kuru iken taramak istediğimde de sıkıp kabarmasını önlüyorum 🐥

Duş jeli reyonu

Hem Gezdim Hem Alışveriş Yaptım: Gelin Beraber Gratis Gezelim!

Aslında aklımda duş jeli almak yoktu öylesine reyonun önünden geçerken kutusunda "İncir özleri" yazdığı için vuruldum kendisine bu yüzden benimle eve geldi. Beni tanıyanlar incire olan sevdamı bilir ❣

Deodorant reyonu

Hem Gezdim Hem Alışveriş Yaptım: Gelin Beraber Gratis Gezelim!

Bu reyonu gezmeyi pek sevmiyorum bu yüzden elime ilk Rexona markasının dedorantı geldi bende aldım.

Parfüm reyonu

Hem Gezdim Hem Alışveriş Yaptım: Gelin Beraber Gratis Gezelim!

Birkaç ay önce yine gratisten alışveriş yapıp bence paylaştığımda parfümlerini tester ürünleri yoktu. Şu an tester ürünleri açılmış. Deneyerek alabilirsiniz ben birkaç tane denedim kokuları çok yoğun olduğu için vazgeçtim.

Ruj ve kapatıcı reyonu

Hem Gezdim Hem Alışveriş Yaptım: Gelin Beraber Gratis Gezelim!

Reyon her ne kadar dikkatimi çekse de hiçbir makyaj ürünü almadım. Zaten pek makyaj yapan bir insan değilim.

Fondöten ve far reyonu

Hem Gezdim Hem Alışveriş Yaptım: Gelin Beraber Gratis Gezelim!

Fondöten olarak sol yukarıdaki köşedeki Flormar markasına ait fondöteni uzun zaman kullandım sonra BB kremlere geçtim. Far olarak da The Balm markasına ait nude tonların hakim olduğu paleti kullanıyordum fakat mağazada göremedim.

Umarım Bence'mi beğenmişsinizdir 🎈🧸

Hem Gezdim Hem Alışveriş Yaptım: Gelin Beraber Gratis Gezelim!
Cevapla