Herkeslere selamlar🎈

Sorular olarak benzer tarzda şeyler görünce bu bence konusu bir anda kafamda maddeleriyle birlikte şekillenmeye başladı ve şu an yazıyorum. Haydi maddelere bakalım;
İnsanlar farklı olanı daha çekici bulur!

İnsanlar farklı olanı ve ulaşamayacağı şeyleri her zaman çekici bulmuştur. Bir mekanda yabancı biri bulunursa ister istemez ona ilgi artacaktır çünkü o kişi orada nadir bulunan bir türdür ve nadir olanlara zor ulaşılır. Aynı kişi kendi ülkesinde sıradan biridir. Bu duruma bakacak olursak yurt dışına geziye giden bir Türk, orada doğal olarak bize çekici gelen turist gibi onlara da çekici gelecektir.
Genel olarak biz zaten yabancıların modellerini görüyoruz.

Yabancılara hayranlık duymamızın bir nedeni de onların yakışıklı ve güzel olarak seçilmiş kişilerini görmemiz. Zaten yakışıklı veya güzel olan bu modellerin görsellerini, dizilerini, filmlerini görünce yabancı insanların hepsini öyle sanıyoruz. Hayranı olduğunuz İtalyan erkeklerin veya Rus kızların halk olarak nasıl olduklarını bilmiyoruz.
Yabancılar da bizim modellerimizi görüyor.

Biz onların modellerini görüyoruz onlarda bizim modellerimizi görüyor ve hayranlık duyuyor. Böyle olduğu içinde muhtemelen onlarda bizim erkeklerimizi ve kızlarımızı yakışıklı ve güzel olarak benimsiyordur mantık olarak. Bizim yerden yere vurduğumuz Can Yaman örneği mesela...
Yeni jenerasyon gençleri batıya zaten uyumlu bir hal alıyor.

Küreselleşen dünyamızda dünyanın öbür ucunda olan bir yeniliği, tarzı hemen görebiliyoruz. Özellikle Z kuşağı olarak dünyaya gelen gençler gün geçtikçe ekranlarda, internette gördüğü güzel tarzları hemen kendilerine yansıtıyor. Fenomen olmayan normal bir insanın bile İnstagram'da güzel halleri vardır. Fenomen modellerimiz ise gayet harika işler çıkarmaktadırlar.
Her ırk farklılığıyla güzeldir, farklılık güzelliği negatif yönde etkilemez.
Polyanacılık yapmak için söylemiyorum ama her ırk farklıdır ve bu farklılığı ayrı bir güzelliktir. Farklılık ayrı bir güzelliktir ve farklılık güzelliği negatif yönde etkileyemez. Şu ülkenin genel olarak sarışın olması bu ülkenin genel olarak böyle olması şöyle olması onun ayrı bir güzelliğidir.
Son olarak içsel bir güzellikten bahsedeyim; Sadakat, aması var!

Bence Türk erkekleri ve Türk kadınları sevdiği kişiye daha sadık olurlar. Bunun temel nedeni beraber olduğu kişiyi özel olarak benimsemeleridir. Lakin maalesef şunu söyleyebilirim üstte bahsettiğim yeni jenerasyon gençlerimizin batıya uyumlu hale gelmesinin bizi gittikçe sadakatsiz hale getirmeye başladığını düşünüyorum....
Gel gelelim bu yazının da sonunaaa. Galiba sonları uzatmanın bir anlamı yoktur. Sizin karşıt veya hemfikir olarak belirtmek istediğiniz bir şeyler var mı? Varsa yazmanızı isterim.
Hoşça kalın...🎈
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Çok detaylı ve iyi bir bence olmuş emeğine sağlık.
Merhaba.
Benceni okudum ve başlığından tutmuş sona kadar doğru bulmadım ama neye :D
emeğine sağlık...
Bence böyle sence öyle:) Bence bu 😀
Yaniii doğru diyorsun ve başarılar diliyorum ben 😊
:)
Bence şu yönden 10 artı öndeyiz. Genelde alman diyince aklına sarışın gelir brezilya diyince esmer çin diyince çekik göz.. Ama Türkiye de çok fazla çeşitlilik var. Her zevke göre
Bencede haklısın bizler nasıl yabancılara hayranlık duyuyorsak onlarda bizim ünlülere hayranlık duyuyorlar.
Ancak bizim erkekler hayranlık nedir pek bilmeden aşık oluyorlar.😏
Ben düşüncelerinize katılıyorum. Ülkemizde güzel ve yakışıklı olan bir çok insan var. Sadece bizim yurdumuzun insanı kendi toplumu yermeyi seviyor o kadar
Ornek olarak adriana lima ile merve bolugur ve kivanc tatlitug ile francisco lachowski ikilisinin gorselleri super uyardi.
Ben sevmiyorum özellikle Slav olanları. Hiçte beğenmiyorum fazla abartılıyorlar. Türk kadınları çok seksi Türk erkekleri de kendine baktığı sürece çok karizmatikler. ❤
Acaba ne çıkıcak diye merakla okudum cidden haklısın
Doğal güzel olan kadın pek yok gibi bir çoğu estetik ve makyaj güzeli.
yurdumun insanı bin basar yabancılara yeterki kendine baksın
Komşunun Tavuğu kaz görünürmüş Komşunun Karısı kız görünür mü
kimin neyi yakışıklı/güzel bulduğuna göre değişen algılar işte
Ülkemizde yakışıklı ve güzel insanlar var ama biz kendi insanımızı sevmiyoruz
Can yaman ı görene kadar iyiydi ama neyse haklısın dediklerinde
Yav Can Yaman'ı koymayaydın iyiydi sevmiyorum hiç 😑
İnsanlar ulaşması zor şeyleri beğenir ve isterler.. Güzel bakış açıları, eline sağlık.
Olanda var olmayanda var yani şimdi kimsenin hakkını yiyemem
Gerçekten Türkleri eleştirseydin linçleyecektim, çünkü kıyaslandığımız bir bence daha diyerek girdim.
Ama okudum, çok haklısın. Kısaca yabancıların bizden güzel olmasının tek sebebi öngörülmez önyargılarımız.
Çok doğru her ülkeden insanların bi farkı oluyor yıllarca hintli videoları izledim ve şunu farkettim hintlilerin gözleri büyük, kaşları ince, burunları uzun, dudakları ince (botoksluları saymayın) oluyor.
Diğer insanlardan farklıyım fiziksel engelliyim ve karakterim olağanüstü bu yüzden de çok çekici görünüyorum.
@tedmosbycik
bencede, türk erkekleri çok yakışıklılar egoları olmasa daha iyi olacaklar ama
Kesinlikle doğru bir yaklaşım yazı için teşekkürler
Türk milleti kadar güzel ve vicdanlı başka millet yoktur..
Güzellik kavramı göreceli olduğundan pekde umrumda değil açıkcası
Yabanci hayranligi olmasan turk kadinlar daha guzel erkekleri dhaa yakisikli
Elin iyisindense benim kendi kötum daha iyidir
Türklerden baya güzeller mevcut
Okuyana kadar hak vereceğimi düşünmemiştim
Merhaba.
Kesinlikle.
çok haklısın eline saglık
Yerli malı yurdun malı
Hiç biri bizim kıvanç gibi olamaz
Bizim insanımız yine de merttir
Yabancı ile tanışıp evlenmek isterdim
Değişik olmuş beğendim içeriği
Güzel paylaşım eline sağlık 👏🙋♂️
Güzel bir bakış açısıymış
Bencede senle aynı fikirdeyim
A dan z ye ne varsa yabancılardan kapıyoruz
gayet hoş bi paylaşımmm
Doğru fakat çok değişken.
güzel bir bence olmuş.
Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı
Haklısın. Güzel yazmışsın
Bir Ukrayna ziyaretimiz var
Tabiki Türkler daha güzel ama EGO’ları hariç.
nedir bu yabanci hayranligi
Ben yabancıları beğeniyorum.
Eee boşuna zevkler ve renkler denilmiyor.
Bu dusuncene katılıyorum
Bizim ülkenin erkekleri çok yakışıklı gerçekten
Yurdum kadını en güzelidir bence de
Haklı gibisin
Ne varsa kendi ülkemizde var maşallah
Yani dogru haklisin
kesinlikle doğru 👍
Her ülkeniz güzeli, yakışıklısı var yani
bakımlı diyelim ona doğru olsun
Bence bizi egomuz mahvediyor ya iyiyiz hoşuz ama
:) hepsi ayrı bi güzel yabancı de yerlide