Yabancıların Yurdumuz İnsanından Daha Güzel/Yakışıklı Olmadığının 5 Kanıtı!

Herkeslere selamlar🎈

Yabancıların Yurdumuz İnsanından Daha Güzel/Yakışıklı Olmadığının 5 Kanıtı!

Sorular olarak benzer tarzda şeyler görünce bu bence konusu bir anda kafamda maddeleriyle birlikte şekillenmeye başladı ve şu an yazıyorum. Haydi maddelere bakalım;

İnsanlar farklı olanı daha çekici bulur!

Yabancıların Yurdumuz İnsanından Daha Güzel/Yakışıklı Olmadığının 5 Kanıtı!

İnsanlar farklı olanı ve ulaşamayacağı şeyleri her zaman çekici bulmuştur. Bir mekanda yabancı biri bulunursa ister istemez ona ilgi artacaktır çünkü o kişi orada nadir bulunan bir türdür ve nadir olanlara zor ulaşılır. Aynı kişi kendi ülkesinde sıradan biridir. Bu duruma bakacak olursak yurt dışına geziye giden bir Türk, orada doğal olarak bize çekici gelen turist gibi onlara da çekici gelecektir.

Genel olarak biz zaten yabancıların modellerini görüyoruz.

Yabancıların Yurdumuz İnsanından Daha Güzel/Yakışıklı Olmadığının 5 Kanıtı!

Yabancılara hayranlık duymamızın bir nedeni de onların yakışıklı ve güzel olarak seçilmiş kişilerini görmemiz. Zaten yakışıklı veya güzel olan bu modellerin görsellerini, dizilerini, filmlerini görünce yabancı insanların hepsini öyle sanıyoruz. Hayranı olduğunuz İtalyan erkeklerin veya Rus kızların halk olarak nasıl olduklarını bilmiyoruz.

Yabancılar da bizim modellerimizi görüyor.

Bu adam böyle daha iyiymiş ya:)
Bu adam böyle daha iyiymiş ya:)

Biz onların modellerini görüyoruz onlarda bizim modellerimizi görüyor ve hayranlık duyuyor. Böyle olduğu içinde muhtemelen onlarda bizim erkeklerimizi ve kızlarımızı yakışıklı ve güzel olarak benimsiyordur mantık olarak. Bizim yerden yere vurduğumuz Can Yaman örneği mesela...

Yeni jenerasyon gençleri batıya zaten uyumlu bir hal alıyor.

Yabancıların Yurdumuz İnsanından Daha Güzel/Yakışıklı Olmadığının 5 Kanıtı!

Küreselleşen dünyamızda dünyanın öbür ucunda olan bir yeniliği, tarzı hemen görebiliyoruz. Özellikle Z kuşağı olarak dünyaya gelen gençler gün geçtikçe ekranlarda, internette gördüğü güzel tarzları hemen kendilerine yansıtıyor. Fenomen olmayan normal bir insanın bile İnstagram'da güzel halleri vardır. Fenomen modellerimiz ise gayet harika işler çıkarmaktadırlar.

Her ırk farklılığıyla güzeldir, farklılık güzelliği negatif yönde etkilemez.

Polyanacılık yapmak için söylemiyorum ama her ırk farklıdır ve bu farklılığı ayrı bir güzelliktir. Farklılık ayrı bir güzelliktir ve farklılık güzelliği negatif yönde etkileyemez. Şu ülkenin genel olarak sarışın olması bu ülkenin genel olarak böyle olması şöyle olması onun ayrı bir güzelliğidir.

Son olarak içsel bir güzellikten bahsedeyim; Sadakat, aması var!

Yabancıların Yurdumuz İnsanından Daha Güzel/Yakışıklı Olmadığının 5 Kanıtı!

Bence Türk erkekleri ve Türk kadınları sevdiği kişiye daha sadık olurlar. Bunun temel nedeni beraber olduğu kişiyi özel olarak benimsemeleridir. Lakin maalesef şunu söyleyebilirim üstte bahsettiğim yeni jenerasyon gençlerimizin batıya uyumlu hale gelmesinin bizi gittikçe sadakatsiz hale getirmeye başladığını düşünüyorum....

Gel gelelim bu yazının da sonunaaa. Galiba sonları uzatmanın bir anlamı yoktur. Sizin karşıt veya hemfikir olarak belirtmek istediğiniz bir şeyler var mı? Varsa yazmanızı isterim.

Hoşça kalın...🎈

#TedBence

Yabancıların Yurdumuz İnsanından Daha Güzel/Yakışıklı Olmadığının 5 Kanıtı!
Cevapla