Deniyor
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
271Cevap
Harika bir bence olmuş başarılarının devamını dilerim
Avakadolusunu kullandım el ve ayak için güzel. Yüzüme kullanmıyorum
Arko nem piyasadaki en ucuz ve bir o kadarda güzel nemlendiren kremlerden biri 😃
Fiyat ve performans açısından cidden piyasanın en iyisi :)
Tüm bunları içeriyor olması çok iyi performans gösteriyor demektir
Kullanmaya başladığınız an sizlerde farkı hissedeceksiniz. 48 saat boyunca cildinizdeki farkı rahatça gözlemleyeceksiniz. :)
Cildim benim için her şeyden değerli! Cildimi en iyi şekilde nemlendirmeli ve beslemeli.
Cildimiz bizim her şeyimiz <3
Cilt temizliği her şeyim, mutlaka dikkate alacağım, teşekkürler.
Cildimiz bizim her şeyimiz <3
Ben çok memnunum eşimde bende kullanıyoruz alınmalı
Ayyy birlikte kullanmanız ne kadar da güzel :) Kadın erkek fark etmeksizin herkes kullanabilir. Benimkini de hep kullanıyorlar :)
Bence şu maddeleri içermeyen her kremde iyidir
Paraben, silikon ve alkol
Denemek isterim. Badem kokusunu çok severim.
O zaman kesinlikle denemelisin kokusu çok hoş <3
Arkonemin el kremlerini beğeniyorum da diğer ürünleri de o kadar ise yarıyor mu? Yoksa ödül filan mı var o yüzden mi övüyorsunuz
Kendime bakarım bolca spor yap sağlıklı beslen ve düzenli yeme alışkanlığın olduktan sonra cildin her zaman parlar he en en en önemlisi stresten kesinlikle uzak dur kafaya hiç bir şeyi takma hayat dolu pozitif ve enerjik ol bırak cildini gözlerinin içi parlar
cildin kuru olması gerçekten sinir bozucu.
nemlendirmek için 3. parti kremler kullanmkatan yana değilim ama kullandığım şey doğal ise kullanmaktan çekinmem
Bağırsak sağlığı sorunlarının semptomları inanılmaz derecede çeşitlilik gösterse de, cildin genellikle bağırsakta olup bitenler için harika bir barometre olduğu gerçek
Derimde derin yaralar , yara olmayan yerlerde yüz yaşındaki insan derisi gibi olunca cildin kıymetini anladım , şu an piyasadaki en gelişmiş baım ve gençleştirici kremi kullanıyorum.
cilt bakımı yapmak istiyorum aslında fakat nasıl yapacağımı pek bilmediğim için bu zamana kadar hep kaldı
Bim de çalışan bayanlara krem hediye edilmeli. Yazık elleri inşaat işçisi gibi olmuş. Çok hırpalanıyorlar
Eskiden öyle şeylerimi vardı şu an yararlı şeyler kullanılmalı fazlası yarar cilt bozar yılan gibi olur
Birçok fenomen de görüp merak etmiştim eminim ki kokusu da harikadır. Siz de benim gibi aynı şeylere dikkat ediyorsunuz buna çok sevindim Bu güzel bence için teşekkür ederiz
cildime harika geliyor el kremini kullanıyorum ve elimde kış aylarında çatlak çok az oldu normalde aşırı çatlıyodue tavsiye ederimm
Yaa ne kadar da tatlı bir yorum. Sende de işe yaradığını bilmek beni tekrar sevindirdi. Bu sorunları yaşayan herkes kesinlikle denemeli :)
Harika bi bence bu arada gerçekten çok yararlı 💕💕
Gayet koklu ve basarili bir marka zatrn arko. Umarim kirisiklik icin de cozum olacak urunler surerler piyasaya.
Güzelmiş ama cildim iyi gayet
Ben de kullanıyorum ve çok memnunum
Sonuçları hep memnun ediyor <3
Teşekkürler denemeye değer
Denemeye değer <3
Arko en sevdiğim 💕 en kısa zamanda deniycem💕
Çok memnun kalacaksın <3
Cok hassas cildim var en ufak krem etkilesiminde bile sivilceler olusuyo sisiyo ne olacak bilmiyorum 😢
Erkek adamın cildi ışıldamaz. Kara delik gibi ışığı yer. Suratından ve teninden zehir akıyormuş gibi olmalıdır.
Özellikle kış aylarında çok tahriş oluyor cilt. Henüz deneme imkanım olmadı ama denemeyi düşünüyorum.
Vucut sütleri olmazsa olmazım. Kremlerden daha fazla kullanıyorum. Tabi kremlerde kullanıyorum onlarda olmak zorunda.
Şuana kadar hiç bir krem sürmedim ihtiyaç duymadım galiba bu sebeple minyon kaldığıma inanıyorum. Size tavsiyem kullanmayın veya dozajinda kullanmak en iyi si.
Bu ürün kızlar için mi yoksa erkekler de kullanabilir mi
Kızlar benim önerim her sabah yüzünüzü su ile yıkayın çapak mapak kalmıyor.
sevdiğim bir krem ve kullanmış olduğum bir ürün kesinlikle tavsiye ederim
Güzel ürün market işletmecisi olarak sirkülasyonu en hızlı olan krem oldu
Arko nem bence cok iyi catlaklardan koruyor devamli nemli birakiyor cildi super bence
Arko'nun kremleri çocukluğumuzdan beri hep kaliteliydi...
yaşasın arko nem. çok büyük arko nem. en sevdiğim krem arko nem. yuppiii
Çok güzel bir yazı olmuş mutlaka arkadaşlarıma bahsedeceğim
Cilt yumusakligi onemli ilk karsilasmada temas olacaksa ellerle bence yumusak bir cilt +1
Annemin klasik arko kreminden vazgeçebilirsem bunu alacağım
ARKO' nun zeytin yağlı kremini kullanıyorum, hem el için hem yüz için.
Valla bilemedim ben krem olarak çeşitlilik sevmiyorum birtane var ona hayranim
Selam :) Buradan çeşitlerine de ulaşman mümkün <3 www.evyapshop.com/.../arko-nem Bir göz atmanı tavsiye ederim canım <3
Arko'nun klasik kreminden şaşmam
Hepimiz klasik ile tanıdık sanırım :)
gayet iyi krem 1 hafta önce aldım memnunum cildimi tahriş etmiyor
Haklısınız. Kesinlikle çok faydalı :)
Denemek isterim tabi ki anlatıldığı kadar güzelse.
Denediğiniz zaman farkı kendiniz göreceksiniz :)
Dikkatimi çekti deneyeceğim bendee
Denediğiniz zaman aradaki farkı göreceksiniz :)
Arko nem hiç denemedim ama belki deneyebilirim
Denemeye çok fazla değer :)
Bende var gayet memnunum.
Bende çok ama çok memnunum <3
Kesinlikle efendim ❤
Tam ihtiyacım olan yazı 👍👍👍
Yaa çok sevindim <3
El kremlerinden denemiştim. Denenebilir.
Cildin için en iyisi <3
Ben de kullanıyorum öneririm güzel bir ürün.
Dime bende çok seviyorum <3
Geçen gratis indiriminde aldım baya iyi kızlar 👍
Migrosta da sıklıkla indirime giriyor :)
Buz hanım güzel önerileriniz için teşekürler
Rica ederim :) Denemeye değer bir ürün :)
Harika kullandım ve faydasını gördüm
Çok güzel:)
Sende öyle 😊
Arko ürünlerine güveniyoruz
Anlatmaya gerek yok farkı görüyoruz :)
O kadar belli oluyo mu yaaa :P
Çoook teşekkür ederim gettitiricem mutlaka
Memnun kalacağından eminim :)
Harika teşekkür ederim 🤤🥰🥰
Kullanmanızı tavsiye ederim :)
arkonem gercekten hayat kurtarir cok guzel
Benimde cidden mevsim değişikliklerinden dolayı hayatımı kurtardı :)
Harika bi ürün tavsiye ederim
Kullananların hepsi memnun :) eee aksi olamazdı zaten o etkiden sonra :)
Bunu denemedim ama el kremleri güzel
Elinize sağlık
Paylaşım için teşekküt edeim cok yararlı olacağını düşünüyorum