
Bugün cilt bakımında esas aldığımız konu üzerinden gideceğiz. Gratisten almış olduğum bu güzel ve uygun fiyatlı ürünü sizlere sunmuş ki💃
İçeriğinden fiyatına kadar bilgilendirmeye çalıştım. Eğer nemlendirici almakta kararsızsanız ve hangisinden alacağınız hakkınızda fikriniz yoksa yardımcı olabileceğimi düşündüm.🥰💜
Arkonem'e ait çoğu ürünü kullandım, zeytinyağlı, soft touch, avakadolu… serime yeni ve özel bu kremi de eklemek istedim. Özellikle tahıl ürünlerinden elde edilmesi daha çok ilgimi çekti. Şimdi neden bu ürünü kullanmanız gerekiyor birkaç soruda aydınlatayım sizleri🥰
Krem hakkında görüşleriniz neler? Şans verecek misiniz?
KScanlar Merak Ediyor
Ürünün özelliklerini kısaca tanımlar mısın?
Arkonem birçok serisiyle tanınmış bir marka. Avakadolusundan sonra prebiyotikli seri ilgimi çekti diyebilirim. Ürün vegan üretim, hiçbir şekilde hayvansal içerik bulunmamakla birlikte hayvanların üzerinde de denenmemesi almama iten ilk şey oldu.
Bu ürün hayatını nasıl kolaylaştıracak?
O kadar hafif ve saf dokuya sahip ki, nemlendirici derken aklımıza gelen o yapış yapış durumlardan muzdarip olmayacağız. Gece kremi olarak da kullandım. Cildime değdiği an emilmeye başlıyor kendini cilt üstünde bırakmıyor.💚
Bu markayı tercih etme sebebin nedir? Başka markalara nazaran ne farkı var?
Arkonemin pek çok serisine rastladık. Ben en çok avakadolu ve bu seriyi beğendim. Prebiyotik nemlendirici 3 üründen oluşmakta; yulaf, badem ve pirinç. Ben pirinç sütü kremini aldım. Tercih etmemin sebebi ilgimi çekti içeriğinden dolayı ve tabi ki de dış görünümü de çok hoş.💜
Fiyatına göre performansını nasıl değerlendirirsin?
Fiyat uygun. El, yüz, vücut için çok çok ideal. Kuru ciltlere bilhassa tavsiye ederim.
Bu ürünü almak isteyenlere kişisel deneyiminden yola çıkarak ne söylemek istersin?
Kuru cilde sahibim, etkisi çok iyi. Kokusu hafif ve hoş. Hızlı emiliyor ve yapış yapış değil.😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben arko nemin hindistan cevizlisini kullanıyorum
Arko nem en güvendiğim marka diğer markalar sivilce çıkartıyor bence
Memnun oluan var mı
Tam da nemlendirici ararken karşıma çıkmasıı
😊himalaya kullanıyorum ama bunu da denemeye deger 🤗
kaliteli bir marka
Eskiden Arkonem'in kremlerini çok beğenerek kullanırdım. Nedense sonradan uzaklaştım bu markadan. Tekrardan kullanma isteği uyanıyor içimde.
arko nem her zaman kaliteli ya.
Arko nemden genel olarak memnunum 🌹
Kendim nemlendirici kullanmıyorum ama arko yılların güvenilir ve kaliteli bir markası
Daha önce hiç kullanmadım. duymadim da aslinda
Almak isterim teşekkürler.
Nivea daha cazip. 🤔🙂
Markette seri olarak gördüm. İçeriğe göre çok uygun bence. Herkesin dolabında yer alsa fena olmaz🙂🙂
Oha ilgimi çekti He almak istiram trendyoldan linkini koy ppne kanka6bxjxjxnnx
Aa ilk fırsatta alacağım😍
Yanlış bişey mi yazdım acaba hiç görüş yok😂
Denerim
Arko Nem ürünlerinden genel olarak memnun kalıyorum 🌺
Teşekkürler