Sen de “rujum olmadan asla” diyen kızlardan biriysen, seni hemen böyle alalım! Ruj sürmeden sokağa a
Güzellik & Bakım “Rujum Olmadan Asla” Diyen Kızların 6 Ortak Özelliği (Sayfa 3) Flormar Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 260 “Rujum Olmadan Asla” Diyen Kızların 6 Ortak Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
jessy Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. En çok kullandığım ve sevdiğim makyaj malzemelerden biri rujdur <3 0 0 Yorumla
Gülüşün Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 618 cevap paylaştı. Makyaj ilgi alanına girmiyor.Bir de görüş illa uzun niye yazmak durumundayım ki. 0 0 Yorumla
Mervehnmdiyceksiniz Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Likit mat rujda gulkurusu tonlarini cok seviyorum😻😻😻 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Rujlarım olmadan asla! Silk matte ve extreme matte serileri en sevdiklerim🤗 0 0 Yorumla
barbieyalakk Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl ruju olmadan asla diyen kızlardan biriymişim ama rujum yok neyse alırım bir mat bordo 0 0 Yorumla
missqizemli Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 743 cevap paylaştı. Kırmızı ve kahve tonları tercihim oluyor genellikle 0 0 Yorumla
_HaZeLL_ Takip Et Bilge Yaş: 25 +1 yıl Rujsuz aslaa! Olmazsa olmazım ve sürmezsem kendimi eksik hissederim 0 0 Yorumla
Edasu27 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 +1 yıl Ara sıra kullanırım ruj oda açık tonlarda yok da doğal 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Kiremit rengi sütlü kahve ve gül kurusu pembe tonları çok hoş bence 0 0 Yorumla
Aquarious Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl En sevdiğim makyaj malzemesi ruj. Kalıcı sevmiyorum. Sürekli tazelemek ve birini öperken bulaşmasını seviyorum. 😅 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Rujum olmadan asla. Ayrica makyajimi tamamlayan en mukemmel urun 0 0 Yorumla
belinnn7 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Rujum olmadan olmaz keşke daha uzun süre kalıcı olabilseler 0 0 Yorumla
Miracle_80 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Evin içinde bile en azından renkli bir nemlendirici ruj sürerim. 0 0 Yorumla
Sohude Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Rujum olmadan asla kiss ne mor kullaniyorum ve beğeniyorum 0 0 Yorumla
ölüayan Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Olsada olur olmasa da olur pek fazla dert edinmiyorum 0 0 Yorumla
AsılSecretwomen Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Allahım doğuştan renkli yaratmış dudaklarımı hiç gerek duymadım heves edip sürsem kendime hiç yakıştıramadım yapay geldi hep sildim 😕 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Favori renkleri bellidir ama trendleri yakalayan yeni renkleri denemeyi ihmal etmezler. 0 0 Yorumla
Hlnn007 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Her zaman ceketimin ic gözünde bir adet ruj bulunur😂😂 1 0 Yorumla
umuthepbenim Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl çok belli etmeyen tonlar kullaniyorum ben ve çok seviyorum😊😊 0 0 Yorumla
nefertitili Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Vala ruj sürmek ayrı dert sevgiliyi öpemiyorsun yemek yiyemiyorsub ohooo 0 0 Yorumla
sirinn__ Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl flomar en iyisi bencee tum makyaj urunlerini tavsite ederim 0 0 Yorumla
kerzik Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl 6. Dağılma ve bulaşma problemine asla tahammül edemez; rujlarının tüm öpücüklere yetmesini isterler! 0 0 Yorumla
geliyorumsimdi Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Flormar 😍 Özellikle dudak kalemleri kalıcılığı renkleri ile favorim! 💋❤️ 0 0 Yorumla
herşeyibilirimtatlım Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Rujsuz asla olmazsa olmaz bayılırım 💋 1 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
En çok kullandığım ve sevdiğim makyaj malzemelerden biri rujdur <3
Makyaj ilgi alanına girmiyor.
Bir de görüş illa uzun niye yazmak durumundayım ki.
Likit mat rujda gulkurusu tonlarini cok seviyorum😻😻😻
Hepsi de çok doğru.
Ruj sürmeden makyaj yaptım denilemez bence
Rujlarım olmadan asla! Silk matte ve extreme matte serileri en sevdiklerim🤗
ruju olmadan asla diyen kızlardan biriymişim ama rujum yok neyse alırım bir mat bordo
Kırmızı ve kahve tonları tercihim oluyor genellikle
Rujsuz aslaa! Olmazsa olmazım ve sürmezsem kendimi eksik hissederim
Ara sıra kullanırım ruj oda açık tonlarda yok da doğal
Kiremit rengi sütlü kahve ve gül kurusu pembe tonları çok hoş bence
En sevdiğim makyaj malzemesi ruj. Kalıcı sevmiyorum. Sürekli tazelemek ve birini öperken bulaşmasını seviyorum. 😅
Rujum olmadan asla. Ayrica makyajimi tamamlayan en mukemmel urun
Rujum olmadan olmaz keşke daha uzun süre kalıcı olabilseler
Evin içinde bile en azından renkli bir nemlendirici ruj sürerim.
Rujum olmadan asla kiss ne mor kullaniyorum ve beğeniyorum
Olsada olur olmasa da olur pek fazla dert edinmiyorum
Allahım doğuştan renkli yaratmış dudaklarımı hiç gerek duymadım heves edip sürsem kendime hiç yakıştıramadım yapay geldi hep sildim 😕
Favori renkleri bellidir ama trendleri yakalayan yeni renkleri denemeyi ihmal etmezler.
Her zaman ceketimin ic gözünde bir adet ruj bulunur😂😂
çok belli etmeyen tonlar kullaniyorum ben ve çok seviyorum😊😊
Vala ruj sürmek ayrı dert sevgiliyi öpemiyorsun yemek yiyemiyorsub ohooo
flomar en iyisi bencee tum makyaj urunlerini tavsite ederim
6. Dağılma ve bulaşma problemine asla tahammül edemez; rujlarının tüm öpücüklere yetmesini isterler!
Flormar 😍 Özellikle dudak kalemleri kalıcılığı renkleri ile favorim! 💋❤️
kesinlikle doğal bir renkolmalı
İnsana hem guven veir hemde karizma katar
kırmızı rujum olmadan asla tamamlanamam. :D
Ruj hoş ve güzel gösteriyor.
Rujsuz asla olmazsa olmaz bayılırım 💋
Ruju bilmem de rimelsiz asla. 😂