Sen de “rujum olmadan asla” diyen kızlardan biriysen, seni hemen böyle alalım! Ruj sürmeden sokağa a
Güzellik & Bakım “Rujum Olmadan Asla” Diyen Kızların 6 Ortak Özelliği (Sayfa 2) Flormar Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 260 “Rujum Olmadan Asla” Diyen Kızların 6 Ortak Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
iansomerhaldersever Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Ruj ve rimelsiz asla benim için ayrılmaz ikililer 💞 0 0 Yorumla
DonukPrenses Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Özel bir durum harici makyaj yapmam. Ruj dahil hiçbir şey sürmem yüzüme 0 0 Yorumla
cankızsevda Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl jlar makyajın gözbebeği de olsa da benim tercihim sadece rujla sınırlı değil. parlatıcım ve dudak kremi olmadan zor 0 0 Yorumla
_maybe_one_day_ Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Nude tonlar favorim. Doğal görünen renkleri tercih ediyorum her zaman. 0 0 Yorumla
Sudeeduss Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Flormar bu konuda harika👍🏻 bulaşmayan ve pütürleşmeyen bir ruj olarak kalbimi kazandı😘 0 0 Yorumla
EemeraldD Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Olmasada olur takıntım yok ama tamamlayıcı unsurdur ruj. Nude tonlarını deneyebilirim. 0 0 Yorumla
jellybeann Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Rujum olmadan ruhsuz gibi görünüyorum fotoğraflarda ya 😂 0 0 Yorumla
E-Y-Ş-A-N Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 666 cevap paylaştı. muhteşem flormar rujları ile bütün dikkatler daima sende 💄 😍 0 0 Yorumla
TürkKızıyız Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Ruj olarak mor, kırmızı en sevdiğim renkler. Benim olmazlarımdır. 😊 0 0 Yorumla
minikhırçınkedi Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 838 cevap paylaştı. Rujum olmadan pek çıkmam daha çok mat ve soft ttonları seviyorum. 0 0 Yorumla
JustWendy Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Ruj olmadan da kendimi harika hissediyorum çünkü harika biriyim 🙋♀️ 0 0 Yorumla
SonsuzluğunDaniskasi Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Rujsuz kendimi eksik hissediyorum bu gibi markalar çok iyi işler çıkarıyor gerçekten😊 0 0 Yorumla
Lovegood Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Yoğunluk ve kalıcılık önemli benim için teşekkürler Flormar ✌😍🌺 0 0 Yorumla
Storys_ Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl çok sık kullanmasam da her zaman yanımda bulunur anlayan anladı bile :D 0 0 Yorumla
Banditka_ Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl turistik ve genellikle sıcak bir iklimde yaşayan biri olarak pek makyaj yapmıyorum. 0 0 Yorumla
Vildan1903 Takip Et Guru Yaş: 44 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 342 cevap paylaştı. Nude tonları favorim, 06 nosunu bulsam deneyecektim merak ediyorum, kullanan var mı, memnun mu? 0 0 Yorumla
Meyveliseda Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Bnmde su koyu kahvelerim ve bordo rujlarim olmazsa olmaaaaaz💃 0 0 Yorumla
Dünya6202 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Öpüşebilmek ister ama yumuşak dokusu ve bozulmaz yapısı olsun 0 0 Yorumla
Heygirl_ Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Ruj sürmeyince kendimi eksik hissediyorum. Özellikle pembe ve nude tonlar en sevdiğim 0 0 Yorumla
Kadifeciceegi Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Ruj onemli tabi bu sürdüğüm renge aşığım dndnsj 0 0 Yorumla
heartinfour- Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Kendimi gördüm resmen, bordo ve kırmızı her daim vazgeçilmezim. 0 0 Yorumla
Alisa58 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Ben kiss me More kullanıyorum çok memnun ben her zaman ruj sürmeden asla dışarı çıkmam 1 0 Yorumla
Eslina59 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Rujum olmadan asla maybelline kırmızı ruju mukemmel 0 0 Yorumla
Üzgünbirisi09 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Çok çok doğru rujum olmadan asla! Flormar kiss me more ile her zaman #kalıcıOl 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Flormar kiss me more, gerçekten kalıcı bir rujRenk tonları, matlığı ve kalıcılığıyla efsana 💋💋💋 0 0 Yorumla
duruylmz Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Hepsi o kadar dogruki okurken hep ahaa buu ben dedim icimden 0 0 Yorumla
saryasevgili Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Kesinlikle ozellikle koyu tonlari tercih ediyorum beeen😍 0 0 Yorumla
Kellyk Takip Et Xper 4 Yaş: 125 +1 yıl Kullanmıyorum bence çok ams çok gereksiz ruh ce diğer makyaj mslzemeleri 0 0 Yorumla
aysegulaslan242 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl tam beni anlatıyor bu arada tavsiye ederim bu ruju gerçektende muazzam. 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Ruj ve rimelsiz asla benim için ayrılmaz ikililer 💞
Özel bir durum harici makyaj yapmam. Ruj dahil hiçbir şey sürmem yüzüme
jlar makyajın gözbebeği de olsa da benim tercihim sadece rujla sınırlı değil. parlatıcım ve dudak kremi olmadan zor
Nude tonlar favorim. Doğal görünen renkleri tercih ediyorum her zaman.
Flormar bu konuda harika👍🏻 bulaşmayan ve pütürleşmeyen bir ruj olarak kalbimi kazandı😘
Olmasada olur takıntım yok ama tamamlayıcı unsurdur ruj. Nude tonlarını deneyebilirim.
Rujum olmadan ruhsuz gibi görünüyorum fotoğraflarda ya 😂
muhteşem flormar rujları ile bütün dikkatler daima sende 💄 😍
Ruj olarak mor, kırmızı en sevdiğim renkler. Benim olmazlarımdır. 😊
Rujum olmadan pek çıkmam daha çok mat ve soft ttonları seviyorum.
Ruj olmadan da kendimi harika hissediyorum çünkü harika biriyim 🙋♀️
Makyaj yapmasam bile rüj mutlaka kullananlardanım😘
Rujsuz kendimi eksik hissediyorum bu gibi markalar çok iyi işler çıkarıyor gerçekten😊
Yoğunluk ve kalıcılık önemli benim için teşekkürler Flormar ✌😍🌺
çok sık kullanmasam da her zaman yanımda bulunur anlayan anladı bile :D
turistik ve genellikle sıcak bir iklimde yaşayan biri olarak pek makyaj yapmıyorum.
Nude tonları favorim, 06 nosunu bulsam deneyecektim merak ediyorum, kullanan var mı, memnun mu?
Bnmde su koyu kahvelerim ve bordo rujlarim olmazsa olmaaaaaz💃
Öpüşebilmek ister ama yumuşak dokusu ve bozulmaz yapısı olsun
Ruj sürmeyince kendimi eksik hissediyorum. Özellikle pembe ve nude tonlar en sevdiğim
Ruj onemli tabi bu sürdüğüm renge aşığım dndnsj
Kendimi gördüm resmen, bordo ve kırmızı her daim vazgeçilmezim.
Ben kiss me More kullanıyorum çok memnun ben her zaman ruj sürmeden asla dışarı çıkmam
Rujum olmadan asla maybelline kırmızı ruju mukemmel
Çok çok doğru rujum olmadan asla! Flormar kiss me more ile her zaman #kalıcıOl
Flormar kiss me more, gerçekten kalıcı bir ruj
Renk tonları, matlığı ve kalıcılığıyla efsana 💋💋💋
Hepsi o kadar dogruki okurken hep ahaa buu ben dedim icimden
Kesinlikle ozellikle koyu tonlari tercih ediyorum beeen😍
Kullanmıyorum bence çok ams çok gereksiz ruh ce diğer makyaj mslzemeleri
tam beni anlatıyor bu arada tavsiye ederim bu ruju gerçektende muazzam.