Son Günlerde Elime Geçen Makyaj ve Cilt Bakımı Ürünlerini İnceliyorum!

Uzun zamandır bence yazmamıştım, şu aralar elime birkaç ürün geçti ben de bunları sizinle paylaşmak istedim. Öncelikle ürünleri kendi cilt yapıma ve ten rengime göre yorumlayacağım. Cilt yapım yağlı, ten rengim ise açık/orta yani beyazım da diyemiyorum ancak buğday tenli olacak kadar koyu da değilim, çoğu fondötende ilk ya da ikinci rengi kullanırım.

Son Günlerde Elime Geçen Makyaj ve Cilt Bakımı Ürünlerini İnceliyorum!

1- Nyx Can't Stop Won't Stop Fondöten (120 TL)

Tırnaklarımı çok yiyorumda...
Tırnaklarımı çok yiyorumda...

Bendeki rengi "1.3 light porcelain" bence porselen denilebilecek kadar açık bir renk değil. Ancak denediğim çoğu fondötene göre açık sayılır, yüzümle boynumun rengine güzel bir şekilde eşliyor ve kızarıklıklarımı nötrlüyor. Ancak bence full kapatıcı değil. Kalıcılığı 8 saat civarı için iyi ama sonrasında yağlanıyor, bence daha düşük fiyata daha başarılı ürünler de bulunabilir.

Artıları

- 45 rengi var herkes tenine göre renk bulabilir

- Güzel renk eşitliyor

- Oldukça mat

- 8 saat etkileyici bir kalıcılık süresi

Eksileri

- "Silica Ve Titanium Dioxide" içeriyor yani flaşlı fotoğraflarda kullanım için uygun değil

- Kuru ciltle anlaşma imkanı yok

- Full kapatıcı değil

Puanım 3/5

Fondötenin duruşu ve elimdeki diğer renklerle kıyaslaması

Son Günlerde Elime Geçen Makyaj ve Cilt Bakımı Ürünlerini İnceliyorum!
O beyaz şey sivilce kremi...
O beyaz şey sivilce kremi...

Ürün ince uygulamayla bile tenimi güzel bir şekilde eşledi, bence güzel bir ürün ama 120 TL çok fazla...

2- Wet 'n Wild Photofocus Concealer (İndirimde 22 tl'ye aldım)

Son Günlerde Elime Geçen Makyaj ve Cilt Bakımı Ürünlerini İnceliyorum!

Elimdeki rengi "Fair Beige". Şahsen renk çok açık değil, görebileceğiniz gibi boynuma yakın bir renk ancak bu benim için sıkıntı değil. Zaten çok aydınlık kapatıcılardan hoşlanmıyorum ama benden açıksanız size göre rengi maalesef yok. Ya teninizle aynı kalır ya da koyu. Ürün güzel kapatıyor ancak göz altını iyice nemlendirmeniz gerekiyor. Ben fırçayla uygulayınca daha çok memnun kaldım, bence fiyatına göre iyi işler çıkarıyor.

Artıları

- Fiyatına göre iyi iş çıkarıyor

- Güzel kapatıyor

- Kalıcı

Eksileri

- Fotoğraflarda ekstra olarak iyi çıktığını düşünmüyorum

- Kuru bir yapısı var

- En açık rengi gerçekten açık tenli birinde çok iyi olmaz

Puanım 4/5

Göz altımda duruşu

Son Günlerde Elime Geçen Makyaj ve Cilt Bakımı Ürünlerini İnceliyorum!

Göz altımı oldukça iyi kapattı ve gün sonuna kadar bu şekilde kaldı.

3- The Balm The Balm Of Your Hand Vol.1 Palet

Son Günlerde Elime Geçen Makyaj ve Cilt Bakımı Ürünlerini İnceliyorum!

Karışık yüz tozlarından oluşan bir palet; kimisi allık, kimisi far şahsen farlar çok işime yaramadı. Ancak allıklara bayıldım, bir de bahama mama bronzer ve mary lou manizer aydınlatıcı vardı içinde ama onları bitirdim bile o yüzden size göstermeyeceğim. Eğer daha önce hiç the balm ürünü almadıysanız, bence buna bakın tüm paletleri bir araya toplamışlar gibi bir şey.

Artıları

- İndirimde karlı oluyor (40 tl falan)

- Pigmentliler

- Her ihtiyaca hizmet eden ürünler var

Eksileri

- İçinden çıkan krem ürünleri sevemedim

- Farlar feci tozutuyor

Puanım 4/5

Duruşları

The blush yazanlar allık flormar yazan ise bana hediye gelen ayrı bir far
The blush yazanlar allık flormar yazan ise bana hediye gelen ayrı bir far

4- Pretty by Flormar Single Eyeshadow-004 Warm Gold (11 TL'ye aldım)

Son Günlerde Elime Geçen Makyaj ve Cilt Bakımı Ürünlerini İnceliyorum!

The balm paletin renkleri arasında bu farın da rengini görebilirsiniz. Son derece hoş sıcak bir altın tonu esmerler bu rengi highlighter olarak bile kullanabilir, fiyatı için oldukça güzel bence elde bulundurulmalı...

Artıları

- Oldukça ucuz

- Fena renk vermiyor

- İşlevsel bir renk

Eksileri

- Kutusu çok dandik

- Biraz tozutuyor

Puanım 3/5

5- Neutrogena Pembe Greyfurt Yağsız Nemlendirici (İndirimde 15 TL'ye aldım)

Son Günlerde Elime Geçen Makyaj ve Cilt Bakımı Ürünlerini İnceliyorum!

Ürün güzel nemlendiriyor ama biraz cildi yakıyormuş gibi bir his verebilir. İlk sürdüğümde öyle hissetmiştim ama geçti bence iş görüyor makyaj altına sürülünce makyajı bozmuyor. Fiyatına göre iyi iş çıkarıyor. Şöyle harika böyle harika diye övebileceğim bir ürün değil ama yoklukta gider.

Artıları

- Uygun fiyatlı

- Sivilce yapmıyor

- Yeteri kadar nem veriyor

Eksileri

- B*k gibi kokuyor. Cidden bulaşık deterjanı gibi kokuyor ne biçim bir koku seçimidir

- Formülasyonu hassas ciltli insanlarla hiç bir şekilde anlaşamaz

Puanım 2.5/5

6- Real Techniques Everyday Essentials Set (İndirimde 92 TL'ydi ama bir baktım 72 olmuş neden ben aldıktan sonra iniyor ki!)

Son Günlerde Elime Geçen Makyaj ve Cilt Bakımı Ürünlerini İnceliyorum!

Evet zurnanın zırt dediği yerdeyiz çünkü bence incelediğim ürünler içinde en ilgi çekici olanı bu. İçinde 4 farklı fırça ve 1 sünger var günlük makyajda ihtiyaç olan fırçalar zaten bunu setin adından da anlayabilirsiniz. 400 numaralı allık/pudra fırçası, 300 numaralı far karıştırma ve kapatıcı fırçası, 402 numaralı sabitleme ve aydınlatıcı fırçası, 200 numaralı fondöten fırçası ve süngerden oluşuyor. Sette memnun kalmadığım tek bir ürün yok! Real techniques genellikle setlerine bir iyi fırça koyar kalanlarını gereksiz fırçalardan seçerdi ama bunda hepsi iyi süngeri yenilenmiş ve eskisine göre daha yumuşak bir hal almış. Ben kozmela'dan aldım bence indirimdeyken kaçırmayın!

Artıları

- Eksisinin olmaması!...

Puanım 5/5

7- Batimer Batikon ve FisherPrice Pişik Kremi

Son Günlerde Elime Geçen Makyaj ve Cilt Bakımı Ürünlerini İnceliyorum!

Bunlar medikal ürünler, yani en azından batikon. Yani kesinlikle puanlayamam ancak şöyle söyleyeyim; batikon sivilce üzerine döküldüğünde mikrobunu kırıyor ve kurumasına yardımcı oluyor. Fisher price kremi ise güneş yanıkları için almıştım güzel etki etti. Bunları da böyle bırakayım dedim....

Okuduğunuz için teşekkürler...

Son Günlerde Elime Geçen Makyaj ve Cilt Bakımı Ürünlerini İnceliyorum!
Cevapla