Kontür kullanmıyorlar.

Kontür olan şeyi daha farklı gösterme stili ve Fransızlar bunu sevmiyor. Kendi doğal hatlarından oldukça memnun oldukları için sadece biraz bronzlaştırıcı kullanıyorlar.
Kusurları çok da umursamıyorlar.

Fransız kadınlarını biraz incelerseniz, biraz salaş olduklarını fark edebilirsiniz. Saçları, aksesuarları ya da kıyafetleriyle olabilir ama güzel görünmek için çok da kasmadıklarını görebilirsiniz.
Kendilerini olduğu gibi kabul ediyorlar.

Her bir yanı estetik olan biriyle yan yana koyduğumda farkı yeterinde görüyor olmalısınız. :) İster oyuncu, ister model, ister şarkıcı olsun; Fransız kadınlarının çoğu çok nadir estetik operasyona başvuruyorlar.
Kaşların doğallığına inanıyorlar.

Bir ara her yerde böyleydi ama o ipin ucunu ne zaman kaçırdık takip edemedim. Şimdi kalemle çizildiği aşırı belli olan kaşlar moda ne yazık ki. Allah'tan Fransız kadınları buna çok uymuyor.
Buz gibi bir duşun etkisine inanıyorlar.

Sıcak suyla alınan bir duşun peşinden buz gibi bir suyun altına giren Fransız kadınları, bunun kan dolaşımını uyardığını ve cilt tonunu eşitlediğini düşünüyorlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar