Bazen yolda yürürken, iş yerlerimizde ya da sıkça dolaştığımız avmlerde burnumuza nefis bir koku gel
Güzellik & Bakım Dikkat! Bu Yazı Buram Buram Parfüm Kokuyor! (Sayfa 3) ePttAVM.com Takip Et Sponsorlu GüzellikKişisel bakım & SağlıkHediye + Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 35 Dikkat! Bu Yazı Buram Buram Parfüm Kokuyor! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
CatKing Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Puma kullanıyorum severek. Teşekkürler öneriniz için. 0 0 Yorumla
Yaqisikliifiroo Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Valla bende bir parfum var sıkıp cikinca herkez soruyor ama soylemiyorum 0 0 Yorumla
WarLander Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Hep “Acaba parfüme başlasam mı? Kullansam mı?” Dedim kendime. Gerek var mı yok mu onuda bilmiyorum. Ama belki kullanmaya başlayabilirim. 0 0 Yorumla
zeus25 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl her mevsime yakışan renkler farklı olduğu gibi kokular da farklıdır bence 0 0 Yorumla
pulliana Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Her mevsim ayrı bir parfüm olmalı bence. Çünkü her mevsime yakışan renkler farklı olduğu gibi kokular da farklıdır bence😊 0 0 Yorumla
Gök-mavi Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 3b cevap paylaştı. Güzel olmuş tebrik ediyorum 0 0 Yorumla
SonModelUye Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 307 cevap paylaştı. aşırı parfümü sevmiyorm biraz olsa yeterli diyenlerdenim.. gerçi benim bedenim parfüm gibi kokar :) 0 0 Yorumla
rroommeeoo Takip Et Master Yaş: 51 +1 yıl Tamam. teşekkür. Parfümümü kendi vücut kremi/losyonu ya da nemlendirici bir krem üzerine sıkacağım böylece kalıcılığı artacak, anladım... 😉😎 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 3,2b cevap paylaştı. güzel olmuş emeğine sağlık 0 0 Yorumla
korman Takip Et Yoda Yaş: 45 +1 yıl değişimlı olarak kulandıgım 5 parfüm vardır 2 sı pek bılınmez suana kadar benı hıc mahcum etmedıler agır baharatlı ve sekerlı kokulardan nefret ederım 0 0 Yorumla
Uslanmaz_053 Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 716 cevap paylaştı. Buram Buram Parfüm Kokuyor :) 0 0 Yorumla
gizems0ylu Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Çiçek kokularının hakim olduğu parfümler ilk tercihim :) Tavsiyeleriniz için ayrıca teşekkür ederim. 1 0 Yorumla
Aldkfkfkfk Takip Et Guru Yaş: 26 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 509 cevap paylaştı. Tavsiyeler için teşekkürler 0 0 Yorumla
BlueKelebek Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Bende okadar parfüm denedim. 2 gün kokanı bulamadım. 0 3 Yorumla korman +1 yıl fırst class dene elbısede 20 gun garantısı var:D Yorumla BlueKelebek +1 yıl First class çok kullandım. O bile sabahtan akşama kadar kalıyor bende 😊 Yorumla korman +1 yıl taBi şimdi hıc bır parfumun eskı kalıtesı kalmadı malıyetlerden dolayı esanslarda oynuyorlar ama bellı sure sonra sen kendın zaten kokuyu almazsın. Ama yınede fırst class bende 1 hafta elbısede rahat kalıyor Yorumla
Sinakaplan Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 684 cevap paylaştı. Vanilya kokularını severim :) 0 0 Yorumla
recalar Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Çok güzel bilgiler verilmiş. Aydınlandım. Yeni parfüm alırsam daha dikkat edeceğim. 0 0 Yorumla
elif-gibi-sevmek Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Kremin üstüne sıkıldığında kalıcılığını koruduğu doğrudur 0 0 Yorumla
UranüslüGeldi Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 374 cevap paylaştı. Hafif, fresh kokuları severim. Vanilya gibi şekerli kokuları hiç sevmem 0 0 Yorumla
ladysmithh Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Vanilya ve çiçek kokularının bütünleşmiş kokusu mükemmel oluyor :) 0 0 Yorumla
Fatobaskan03 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Hafif çiçek kokuları yaz için güzel tercih bence 1 0 Yorumla
Ressemahee Takip Et Bilge Yaş: 33 +1 yıl Tam erkeklere yok mu diyecektim ki bu sefer bizi unutmamışsınız teşekkürler epttavm 0 1 Yorumla ePttAVM.com Sponsorlu +1 yıl 😎😉👍 Yorumla
Gokhan23delibal Takip Et Bilge Yaş: 29 +1 yıl Güzel bir dedorat iyidir yaz için 😊ozelikle şu doğdu zaman iyi tuzlanmayanlar kullandın bizamet 😅 0 0 Yorumla
I_Run_Each_Team_2 Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Güzel öneriler için teşekkür ederimElinize sağlık. 0 1 Yorumla ePttAVM.com Sponsorlu +1 yıl Güzel yorumun için teşekkürler. 😊👍 Yorumla
Eurabatres Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl halen nasıl bir parfüm kullanacağımı bilmiyorum 0 0 Yorumla
Sezaiii Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Güzel bilgiler... sevgiler 0 1 Yorumla ePttAVM.com Sponsorlu +1 yıl 😎👍 Yorumla
EnbMedya Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl kalıcı parfüm güzelde böyle şeker gibi kokanlar nefret verici 0 0 Yorumla
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Parfüm çok severim. Dikkat ederim. Emeğine sağlık. 0 1 Yorumla ePttAVM.com Sponsorlu +1 yıl 😎👍 Yorumla
ΆρηςΖεύς Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Benim gibi parfüm konusunda kararsız insanlara, güzel tavsiyeler olmuş :D 0 1 Yorumla ePttAVM.com Sponsorlu +1 yıl Güzel yorumun için teşekkürler.😊👍 Yorumla
mesut_boztas Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. benim parfümde nirvanam Tom ford black orchid dir 0 0 Yorumla
Followers Takip Et Xper 6 Yaş: 48 +1 yıl Yaz aylarının olmasa olmazı parfüm Özellikle toplu taşımaları kullananlar Kullanmalı 0 0 Yorumla
ahmetsahin2 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl PTT AVM parfümleri çok güzel kokuyor herkese tavsiye ediyorum buradan 0 1 Yorumla ePttAVM.com Sponsorlu +1 yıl 😎👍 Yorumla
azraa70 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Parfüm markadından falan pek anlamam sadece meyveli çiçekli kokuları seviyorum o kadar 0 0 Yorumla
Revesma Takip Et Guru Yaş: 50 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 422 cevap paylaştı. Bana hiç koku gelmedi😂😂😂 0 0 Yorumla
SudaTerleyenBalık1 Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl teşekkürler :D güzel paylaşm 0 1 Yorumla ePttAVM.com Sponsorlu +1 yıl 😎👍 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
182Cevap
güzel olmuş güzel olmuş güzel olmuş
Bana bir tane hediye eder misiniz?
Puma kullanıyorum severek. Teşekkürler öneriniz için.
Valla bende bir parfum var sıkıp cikinca herkez soruyor ama soylemiyorum
Emegine saglik tesekkürler
güzel olmuş emeğine sağlık
Hep “Acaba parfüme başlasam mı? Kullansam mı?” Dedim kendime. Gerek var mı yok mu onuda bilmiyorum. Ama belki kullanmaya başlayabilirim.
harika bir paylaşım emeğine sağlık
Harika olmuş güzel kokular
ben parfüm en önemli bir kurtarıcı
her mevsime yakışan renkler farklı olduğu gibi kokular da farklıdır bence
Böyle şeylere para vermem
yaz , parfüm, afrodizyak,...
Parfüm kokusunu sevmem ben,,
Parfüm kullanmıyom doğal kokum
Her mevsim ayrı bir parfüm olmalı bence. Çünkü her mevsime yakışan renkler farklı olduğu gibi kokular da farklıdır bence😊
EFSANA PARFÜM SANSİRO E32 :D
Güzel olmuş tebrik ediyorum
Ihtirasli kokulari tercih ediyorum :)
aşırı parfümü sevmiyorm biraz olsa yeterli diyenlerdenim.. gerçi benim bedenim parfüm gibi kokar :)
Parfüm takıntım vardı ztn 😍
Tamam. teşekkür. Parfümümü kendi vücut kremi/losyonu ya da nemlendirici bir krem üzerine sıkacağım böylece kalıcılığı artacak, anladım... 😉😎
güzel olmuş emeğine sağlık
değişimlı olarak kulandıgım 5 parfüm vardır 2 sı pek bılınmez suana kadar benı hıc mahcum etmedıler agır baharatlı ve sekerlı kokulardan nefret ederım
Buram Buram Parfüm Kokuyor :)
Çiçek kokularının hakim olduğu parfümler ilk tercihim :) Tavsiyeleriniz için ayrıca teşekkür ederim.
Tavsiyeler için teşekkürler
Bende okadar parfüm denedim. 2 gün kokanı bulamadım.
fırst class dene elbısede 20 gun garantısı var:D
First class çok kullandım. O bile sabahtan akşama kadar kalıyor bende 😊
taBi şimdi hıc bır parfumun eskı kalıtesı kalmadı malıyetlerden dolayı esanslarda oynuyorlar ama bellı sure sonra sen kendın zaten kokuyu almazsın. Ama yınede fırst class bende 1 hafta elbısede rahat kalıyor
Vanilya kokularını severim :)
Çok güzel bilgiler verilmiş. Aydınlandım. Yeni parfüm alırsam daha dikkat edeceğim.
bilgilendırme ıcın tesekkurler
Firsatlar degerlendirilmeli 😉
Jagler en sevdiğim parfümdür her zaman
Kremin üstüne sıkıldığında kalıcılığını koruduğu doğrudur
Hafif, fresh kokuları severim. Vanilya gibi şekerli kokuları hiç sevmem
Vanilya ve çiçek kokularının bütünleşmiş kokusu mükemmel oluyor :)
Ben artık evde yapıcam hacı abey
Hafif çiçek kokuları yaz için güzel tercih bence
Hafif kokular tercihimdir
Tam erkeklere yok mu diyecektim ki bu sefer bizi unutmamışsınız teşekkürler epttavm
😎😉👍
Güzel bir dedorat iyidir yaz için 😊ozelikle şu doğdu zaman iyi tuzlanmayanlar kullandın bizamet 😅
Bol bol yıkanmalı. Baharatlı yememeli...
Güzel öneriler için teşekkür ederim
Elinize sağlık.
Güzel yorumun için teşekkürler. 😊👍
halen nasıl bir parfüm kullanacağımı bilmiyorum
kalici bir parfum yokki hepsi uçuş modunda
Yaz geldi hafif kokular tercihim artık
Güzel bilgiler... sevgiler
😎👍
Hafif Kokular Olması Lazım Yaz Ayında
kalıcı parfüm güzelde böyle şeker gibi kokanlar nefret verici
Hafif ve kalıcı parfümler tercihimdir.
Parfüm çok severim. Dikkat ederim. Emeğine sağlık.
😎👍
Ozon tabakası da bizi bekliyordu zaten. :)
Benim gibi parfüm konusunda kararsız insanlara, güzel tavsiyeler olmuş :D
Güzel yorumun için teşekkürler.😊👍
benim parfümde nirvanam Tom ford black orchid dir
Yaz aylarının olmasa olmazı parfüm
Özellikle toplu taşımaları kullananlar
Kullanmalı
PTT AVM parfümleri çok güzel kokuyor herkese tavsiye ediyorum buradan
😎👍
Parfüm markadından falan pek anlamam sadece meyveli çiçekli kokuları seviyorum o kadar
Bana hiç koku gelmedi😂😂😂
Uzun ömürlü olması gereklii
teşekkürler :D güzel paylaşm
😎👍