Selam diye başlayayım; bu ilk yazdığım "bence", bu yüzden ne yazsam, ne yazabilirim ki diye çok düşündüm ve sonunda bir karara vardım. Eminim ki, kirpikler hepimiz için sorunsal bir hale gelmiştir. Çünkü aşırı güzel olduğunu düşündüğün bir göz makyajı yapıyorsun, bu yaptığını ve gözlerinin güzelliğini ortaya çıkarmak istiyorsun. Fakat kirpiklerin yeteri kadar etkiyi vermiyor, veremiyor. Bunun tabii ki çözümleri var. Elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalıştım, umarım işinize yarar 🙂
Kaliteli ürünler kullanın.

Örnekle başlamak istiyorum, illaki İnstagram'da kozmetik ürünleri satan sayfalarla, butiklerle karşılaşmışsınızdır. Genelde herhangi bir zemine, masaya vb. tonla ürünü yığarlar. Sonra şok indirim! Kaçmaz indirim! Bunlar 100 TL, en fazla 170 TL falan olurlar. Tamam, sen siparişi verdin. Ulaştı sana kargo, teslim edildi falan. Açtın, tonla ürün çıktı içinden. Oo mükemmelsin! Bir sürü makyaj malzemesine sahipsin, hem de çok ucuz bir fiyata! Ama cildinde siyah noktalar oluştu, sivilceler çıktı, kirpiklerin döküldü, güçsüzleşti :( Peki ya değdi mi buna? Unutma, sen çok özelsin ve hassassın <3
Mutlaka yatmadan önce makyajınızı temizleyin.

"Çok yorgunum, uykum var. Yarın temizlesem ne olur ki?" Ne olur, bence bunun cevabını çok iyi biliyorsun ama umursamıyorsun. Cildin, kaşların, kirpiklerin oldukça zarar görüyor. Cildinin oksijen almasına engel olarak kirpiklerinin büyümesine de farkında olmadan engel oluyorsun.
Kirpiklerinizin bakımını önemseyin.

Kirpikleriniz büyüyebilmek, yapısının güçlenmesi için çeşitli nemlendiricilere ihtiyaç duyar. Bunlar için görmüşsünüzdür, kirpik serumları vb. şeyler var. Daha önce denemedim ben hiç, siz deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz ;) Şimdi tavsiyeme gelelim, hint yağı kullanabilirsiniz. Bunu denediğim için demiyorum, denemedim. Sadece kullanan insanların memnun kaldıklarını duyduğum için tavsiye veriyorum.
Kirpik kıvırıcı kullanmayın.

Bu alet kirpiklerinizin güçsüzleşmesine ve dökülmesine sebep olacaktır. Kirpik kıvırıcı kullanan Amerika'da yaşayan bir kadının kirpiklerinin tamamının kopması bence yeterince korkutucu.
Bebek pudrası kullanın.

Aşırı işe yaradığını düşündüğüm bir yöntem,denedim ve etkisini baya fark ettim. Edilmeyecek gibi de değil zaten. Yeteri kadar bebek pudrasını kirpiklerinizin üzerine serpmeniz yeterli olacaktır. Hem de maskara kullandığınızda kirpiklerinizin yapışmamasını sağlayacaktır.
NOT: Gözle temas etmesin.
Yazımın sonuna gelmeden ek bilgi eklemek istiyorum, bunun için ayrı bir başlık açmaya gerek duymadım. Kirpikleriniz için aşırı pahalı ürünler kullanmanıza gerek yok. Kalitesiz olsun demiyorum, buraya dikkat edin. Tüm paranızı harcamanıza gerek yok böyle bir şeye, bunlar yerine vitaminler de size yardımcı olacaktır ve kirpiklerinizi her gün 4 dakika boyunca temiz bir rimel fırçası ile dibinden ucuna doğru tarayın.
Tüm bunlara eksiksiz dikkat ederseniz, istediğiniz sonucu alacağınıza garanti veriyorum 👍
O zaman görüşürüzz <3 😍
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar