Malum kış ayındayız ister istemez ellerimiz kuruyup çatlıyor. Bunun için ellerimize yeteri kadar nemi ve yumuşaklığı sağlayan el kremleri kullanırız.

Malum kış ayındayız ister istemez ellerimiz kuruyup çatlıyor. Bunun için ellerimize yeteri kadar nemi ve yumuşaklığı sağlayan el kremleri kullanırız.

Eline sağlık gadasi daha yeni aldım bir kaç nemlendirici ama bunlar da denemeye değer teşekkürler
Kışın kesinlikle gerekli gadası
Hepsi çok güzel elinize sağlık.
Yorumun için teşekkür ederim gadası
Arko en iyisi
Arko candır
Cevap
1Cevap
Bunlar güzel ürün neutrigena bin tüplü el kremi de çok başarılı
Aynen gadası
Hepsi birbirinden iyi gadasi👍
Gul guzeldır
Eller önemli
Nıvea güzel hele ellerin soğuğa maruz kaldıysa daha. İyi yarıyor diyebilirim
Kış ayı eller soğuğa maruz kalmasın , güzel paylaşım.
Çok güzel bir bence olmuş
Bodyshop el kreminide bildiğim en iyi marka 😍
Faydalı oldu ise ne mutlu bana gadası
Meyva aromalı kremleri sevmiyorum ya midem kalkıyor sürünce
Arko benim icin bir numara❤
Seveirm😊
Hepsinden de kullanmışlığım var. Hepsi de çok güzel ürünler. Favorim neutrogena. Emeğine sağlık gadası
teşekkür ederim neutrogena zaten en iyileri gadası
Tavsiyeler için teşekkürler
Ne demek gadası bakım önemli 😉😉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar