Cildinizi gün boyu nemlendirmeniz, bakım yapmanız ve beslemeniz cildinizin sağlığı için çok önemli. Bu yüzden bu ürünleri sizlerle paylaşmak istedim. Umarım faydalanır ve memnun kalırsınız. Güzel yorumlarınızı bekliyorum! :)

Cildinizi gün boyu nemlendirmeniz, bakım yapmanız ve beslemeniz cildinizin sağlığı için çok önemli. Bu yüzden bu ürünleri sizlerle paylaşmak istedim. Umarım faydalanır ve memnun kalırsınız. Güzel yorumlarınızı bekliyorum! :)

Burda alabileceğiniz en doğal olan Dr. Tuna'nın kremi. Size küçük bir tavsiye, cildinize sürdüğünüz kimyasal içerikli kremler sandığınızın aksine cildi beslemez çökertir. Bazı şeyleri uzun vadeli düşünmek gerekir. Her zaman en doğal olanı tercih etmek akıllıca olandır. Örneğin ben yaklaşık 4 yıldır Gökçe Adadan sipariş ettiğim Ballomeni kremini kullanıyorum. Adada çalışan kişilerin adada yaşayan arıların balı, adada yetişen zeytinin yağı ve adada yetişen çiçeklerin özünden yaptığı bir krem. Herkese tavsiye ederim.
Bu tarz ürünleri almadan önce, cilt analizi yaptırmak gerekli. Bazı ciltlere iyi gelebilen bir ürün bazı cilde tam tersine zarar verebiliyor. Cildi tanımak ve cildin ihtiyacına göre seçimler yapmak önemli. :) Eline sağlık.
Bekar bir erkek olarak tüm içtenliğimle söyleyebilirim ki niveanın vazelini efsanee😍😊
Bu kremler ilerde cilde zarar verir. Doğal bitkiler en iyisi bence
Cevap
44Cevap
cok guzel olmuş
Hemen alıp süreyimm
Bu kremler ileride cilde zarar verir. Doğal bitkiler en iyisi bence..
vivea
Eline sağlık canımcım
Yüz önemli bamım şart
Teşekkürler.
sizce yüzümü beyazlatmak için hangi kremleri kullanmlıyım ya da cildimin canlı gözükmesi için
Bravo güzel
Nivea her zaman tercihim
Hepside iyi
Nivea ürünleri bir harika <3 emeğinize sağlık. :)
her zaman kullanırım saol
DNA ise yarıyor mu
Arko nem
Cildim bunu beğendi kanki. Dd
Güzel ürünler bazılarını kullanıyorum zaten ve memnunum eline sağlık
Nivea'nın ürünleri çok iyi gerçekten.🙂
Arko iyidir
Nivea iyidir
Ahhh ahhhh
Arko eskiden beri traş sonrası kullanırım
Mesela erkekler bakmaz cildine pek
kremlerde nivea favorim herzaman
güzellik dikkat çekmek için gerekli mi sence emeğine sağlık
Nivea iyidir bence
Hepsini almaya kalksak kaç yıl kozmetiğe çalışırız acaba?
Nivea guzel.
Nivea bence.
Nivea yüzümü tahriş ediyor önermiyorum
Bu soğuklarda eller çok kötü bir hal alıyor. Önlem olarak kullanılabilir kremler.
annemin kullandıgı kremler mevcut :D
Nıvea ürünleri bir harika cildime çok iyi geliyor
Göz altı torbaları için de acil yardım
Goz altı morlugu ıcınde var mı acep
arko iyidr bnce. hindistan cevizi cildi iyi yapar :)
yüzüme krem surmem gerek yok
cilt önemli
Norveçli gemicilerin kullandığı yok mu
Bazen kadın olmak istersin. :))
Herkes gerçek yüzünü saklar olmuş. Herkes maskeyle geziyor
hepsi iyi değil
Sen bilirsin kız cildim yağlı benim ne kullanmam gerekiyor bunun için :)
Nivea Yüz kremi
Arko nem ve Nivea güzel kullanışlı... teşekkür. 😎
Eninde sonunda kirisacak , yapacak birşey yok.
Bence üstteki krem biraz iyi
arko böğürtleni beğeniyorum ben
Nivea el kremleri evet ama yüz için olanlardan pek memnun kalınmıyor
Teşekkürler
Ben de Nivea'nın günlük kremini kullanıyorum makyajımın altına, çok memnunum. 🤗
Teşekkürler, hayatımdaki boşluğu doldurdun.
Güzel ürünler
ıyıymıs nemli krem guzel
:D Sivilcelere hangisi iyigeliyor
Boş resim atmışın be :D
:D Hiç oradan şipariş verdin mi :D
Teşekürler canm tavsiye için.
Hepsi güzel hangisini kullacagimizi şaşırdık Nivea denemeli
Arko nem Nivea güzel kullanışlı
Ben yüzüme bir şey sürmeye korkar oldum artık bir şey sürmicem.
Hindistan cevizli olan harika 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar