Ruj, bir kadın için çok önemli. Ben de ruj konusunu ele alarak, genellikle kullanmış olduğum renkleri sizlerle paylaşmak istedim. Bakalım siz nasıl bulacaksınız? Saygı çerçevesindeki görüşlerinizi bekliyorum, dikkate alacağım. :)

Ruj, bir kadın için çok önemli. Ben de ruj konusunu ele alarak, genellikle kullanmış olduğum renkleri sizlerle paylaşmak istedim. Bakalım siz nasıl bulacaksınız? Saygı çerçevesindeki görüşlerinizi bekliyorum, dikkate alacağım. :)

Parlak pembe seviyorum. :) Ayrıca Gerçekten öğrenciler için çok güzel bunlar.
Hepsinin fiyatida çok uygun ya, şu an hepsini alasim geldi valla😍
beni davet ettiğine göre ben hangisini alayım şimdi :)
😂😂😂adam haklı valla
Evet ne işin var senin burda😂
Kırmızı iyidir
Cevap
10Cevap
Vişne rengi sür kız ayol
Renkleri güzelmiş.
Alayım mı diyorsun
Hiçbir kimyasalı önermiyorum
Çok güzelleer
Kadın için süper
Colortrend kokusu çok güzel ama kalıcılık yok, almak isteyenlerin bilgisine...
Avon coler trend beğenmiyorum 👎ama AVON MAT RUJ PERFECTLY MATTE güzel 👍
Çok çok güzeller ve flormar çok iyi
Avon sevmiyorum kullanmıyorum :)
Avon alın
avonu ben bulamiyorum hic bir yerde artik ya
Çok güzel bir bence
Hepsi güzelmis
Hemen almalıyım
Wet'n'wild da gayet güzel
en alttaki guzelmis
Color trend ler çok parlak oluyor. Ben daha ziyade mat rujunu seviyorum.
Pastel den başka kullanmam
Avona nedense hiçbir zaman guvenemedim
Hepsine bayıldım <3
"Flormar" güzel.
Sondakinin rengi tam benlik🙈
Avon alın aldırın
Pretty Flormardan bende var
Flormar
Oldukça iyiler
kırmızı ile mor güzelmiş.
Flormar çok iyi 😊
Pek anlamam , ama kırmızı candır :)
Avon ametist çok güzel
Flormar ve huncalife çok güzel gözüküyor
huncalife bide flormar güze gçzüküyo 😍
Maks faktor ve Flormar iyiymiş
Ucuz fiyatlı ama kaliteli ürünlere bilin bakalım kim bayılıyor 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar