Estetik operasyonlar artık çok sıradan bir hale geldi ve sıradan insanlar kolaylıkla bıçak altına yatar oldu. Öyle ki bu bir bağımlılık ve bir kez başlayınca duramıyorsunuz. Yine de bırakan, dozunda işlem yaptıranlar var. Ancak ben bugün farklı bir gruptan, estetiği abartıp bununla mutlu olanlardan bahsedeceğim.

Estetik bağımlılığı öyle bir hal aldı ki, imkanı olup da estetik operasyonlara başlayan pek çok insan her yerini yaptırıyor.

İlk olarak vücutta gerçekten rahatsız olunan burun, göğüs gibi bir bölge yaptırılıyor, ardından devamı geliyor.

Botoks, dudak dolgusu, yağ enjeksiyonu, yüz germe derken bu işin sonu yok.

Son noktada kişiler daha fazlasını istemeye başlıyor; daha büyük göğüsler, daha büyük dudaklar, daha donuk bir yüz...

Plastik pozitif adlı grup, bu yapay ve hatta biraz korkunç görüntüyü güzel buluyor ve birbirlerini destekliyorlar.

Sizce bu topluluğun beden algı bozukluğu mu var, yoksa gerçekten estetik anlayışı mı değişiyor?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar