Merhaba arkadaşlar bugün nasılsınız? 💖
Yepyeni bir gün ile yine karşınızdayım, uzun zamandır ürün deneyimlerimi aksattığımı düşünüp bir yazı yazmaya karar verdim. Bugün Wet N Wild markasına ait sözde muhteşem olan paletten söz edeceğim. Bu ürün hakkında çok övgü duymuştum, ürünü tam tamına 2.5 ay gibi bir süreçte kullandım iyice emin olduktan sonra sizlere yorumlama gereği duydum. Uygun fiyatlı olduğu için pek bir şey beklemedim, uygun fiyatlı arayışına çıkanlar için kesinlikle tavsiye etmiyorum almayın.

Ürünü incelediğimizde 4 renk görüyoruz. Bunlar tek tek ne işe yarıyor açıklayacağım, gerçekten bahsi geçen görevi görüyor mu hangi renginden memnun kaldım veya kalmadım bunları açıklayacağım. O halde başlayalım.
1- Pembe: Göz altı morlukları

Göz altı morluklarımı kapattı fakat çizgilere doldu hiç sevemedim bu rengini, biraz katı olduğu için parmak ile uyguladım o da olmadı elim ile ısı vermeye çalışıp o şekilde uyguladım yine sonuç aynı oldu. Çizgilere dolduğu için olduğundan daha kırış kırış gözaltına sahip oldum. Yağ bezesi veya kaşıntı gibi yan etki ile karşı karşıya gelmedim.
2- Yeşil: Sivilce izleri

Özel zamanlar da işime yarar diye umut ettiğim fakat istediğim gibi sonuç vermeyen rengi. Bu yeşil renk sivilce izlerinin üzerine uygulanıyor daha sonra üzerine fondöten uygulanıyormuş. İzleri kapattı ta ki fondöteni yüzüme uygulayana kadarki mükemmel kalıcılığı ne demezsiniz yüzümde fondöteni dağıtırken o yemyeşil ürünün yüzümde kaybolması sorununu yaşadım. 😂 Komik ama gerçek sonra da sivilce izlerini çok belirgin bir hale getirdi. Ürün fondöten ile karışınca acayip siyahımsı bir görüntü verdi sivilce izleri için kesinlikle tavsiye etmiyorum.
3- Beyaz: Aydınlatıcı

Sözde aydınlatıcı diye geçen ürün parmağımda göstermiş olmak üzere pastel boya gibi kaldı. Yapısını daha ıslak ve jel kıvamında beklerdim. Böyle katı bir yapıya sahip olduğu için fondöten sonrası bu aydınlatıcı tarafı yüzünüze uyguladığımız zaman makyajı sildiğine ve aydınlatmadığına şahit oldum.
4- Ten rengi: Yüksek kapatıcılık

Hepsini geçtim bu renginden bir umudum vardı o da olmadı. Ürünü yüzüme uyguladığım zaman direk yüzüme sabitlendi ne sünger ne de bir fırça yardımı ile dağıtabildim, o derece katı ve hiçbir işe yaramaz bir renk olduğuna kanaat getirebilirim. Yağlı bir tene sahip olduğumu ve yüzümde olur olmaz sivilce çıkarttığını da söyleyebilirim. İlk kullandığım zaman fark etmedim ara verdiğimde sivilce sorununun da bu üründen dolayı meydana geldiğini anladım.
Ürün indirimli 13 indirimsiz 25 lira gibi bir fiyata satılıyor, ucuz ama alınmalı mı? Kesinlikle hayır arkadaşlar daha iyilerini de bu fiyatta bulabilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.💖
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar