Rihanna'nın "Fenty Beauty" Koleksiyonunu İnceliyorum!

İdolüm olan Rihanna Fenty Beauty adında bir koleksiyon çıkardı. İnceleme videolarını sabahtan beri izliyorum ve çok beğendim. Umarım en kısa sürede deneyimleme imkanımız olur.

Çeşitli renk skalasına sahip fondoten- Profiller Serisi

😍
😍

Bildiğim kadarı ile 4 seçeneği var. Her cilt rengine uygun ve videolarda oldukça kapatıcı olduğunu gördüm. Mat olarak geçiyor ama çok hafif aydınlık verici özelliği de var bence.

Yağlı ciltlere son diyerek Invisimatte yağ emici kağıtları çıkarak koca yürekli Riri

😍
😍

Çağla Şikel'in videosunda gördüm ve bayıldım. Benim yağ sorunum yok ama olanlar için kurtarıcı bence. Hem çok küçük olduğu için yanınızda taşımak zor olmayacaktır.

Aydınlatıcı aşığı olarak o ürünü çıkarmasa olmazdı. Killawatt highlighter

😍
😍

Stick aydınlatıcısı daha ıslak görünümlü geldi bana. Sin sin durmuyor ve bence en güzel duran o tarz aydınlatıcılar. Yapmışsın Riri, bizimlesin.

Ben jilet severim diyerek Flyliner eyeliner çıkaran Rihanna fenasın başa belasın

😍
😍

Ben eyeliner sürmeyi pek beceremem dünya güzeli ama çok severim. Videolarda gördüğüm kadarıyla oldukça siyah ve ucu sayesinde jilet gibi duruyor. Ruj ve aydınlatıcıdan sonra en sevdiğim bu oldu.

Dünyayı glosslar yönetsin diyerek GlossBomb'u bizlere sundu

😍
😍

Mat seven biri olarak buna aşık oldum. Pigmentli çok harika duruyor. Keşke benim olsa...

5 fazla olsun kırmızı olsun diyerek bayrak kırmızısı ruj (Stunna) çıkaran Rihanna öyle ölmem füze at!

😍
😍

Ben rujun şekline mi öleyim yoksa rengine mi? İster esmer olsun ister sarışın kim denediyse herkese efsane oldu. Çok güzel alın aldırın. Yılbaşı hediyesi olarak kendime alacağım. 😘

Siz en çok hangisini beğendiniz?

Rihanna'nın "Fenty Beauty" Koleksiyonunu İnceliyorum!
Cevapla