Tırnak koruyucu ve sertleştiricisi olarak geçen, kırılgan tırnakların dostu olduğu söylenen Kalyon'u sizlere anlatacağım.

Ürüne şöyle bir bakarsak: Normal oje formunda, sürümü kolay kokusu ojeden farksız. İlk katta parlatıcı ikinci kattan sonra rakı beyazı haline geliyor.Tırnağı temiz gösteriyor.
Kırılmayı engelliyor mu?
Evet, ürün tırnakta iken kesinlikle kırılmanın önüne geçiyor. Fakat tırnakta yokken bir etki sağladığını söyleyemem. Yani sürekli kullanılması gereken, kalıcı bir onarım sağlamayan ürün.
Tırnağı sertleştiriyor mu?

Kırılmayı engellediği gibi, aynı şekilde ürün tırnaktayken sertleştiriyor. Sertleştiği için de kırılmalar en aza iniyor.
Uzatma etkisi var mı?
Hayır, uzatma etkisi olduğunu söyleyemem. Ama daha sağlıklı uzadığını söyleyebilirim.
Hızlı kuruyor mu?
Evet gayet hızlı kuruyor.
Üzerine oje sürülebilir mi?

Kesinlikle, baz olarak kullanabileceğiniz bir ürün. Ojenizi daha kalıcı hale getirir hatta.
Sararmasını önlüyor mu?
Evet tek başına kullanıldığında yıpranmayı ve sararmayı önlüyor.
Beğenmediğin yanı yok mu?

Beğenmediğim yanı, ojeden farksız bir süre sonra katılaşıp kullanılmayacak hale gelmesi. Ve bir de kalyon tırnakta yokken olan işlevsizliği.
Kullanımı nasıl?
Ürün haftada 2-3 defa, kuru ve temiz tırnak üzerine uygulanır. Ben genelde iki kat sürüyorum. Haftada iki kez değiştiriyorum.
Son olarak söylemeliyim ki uygun fiyatlı, gayet denenebilecek bir ürün. Ben memnun kaldım ama tam olarak beklentilerimi karşılamadı.
Güzel kalın✋😘
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar