Gryffindor’dan Merhaba!🙋🏻♀️

Sizler için sevildiğini düşündüğüm ve yakın zamanda aldığım iki ten ürününü inceledim. Umarım yorumlarım işinize yarar. 😇
Pure Beauty CC Cream

Kuzenimin kınası için cilt kızarıklıklarımı nötrleyecek bir şeyler arıyordum ama belli bir cilt kusurum olmadığı için de fazla kapatıcı ya da fondöten falan istemiyordum. Araştırmalarım beni Pure Beauty’nin BB kremine ulaştırsa da, Gratis’e gittiğimde hem BB hem de CC kremini denedim ve renk olarak CC kremi daha uygun bulduğumdan CC kremini aldım. BB’si kesinlikle daha güzel. Tamamen cilt dokusunda, doğal bir matlığı var ancak CC’ye göre daha pembemsi. Rengi teniniz uyuyorsa hiç CC’ye bulaşmayın. :D Rengi bana uysaydı ben de kesinlikle BB’yi alırdım. Peki, gelelim CC yorumlarıma...
Pure Beauty CC Cream’den memnun kaldım mı?

Açıkçası benim pek bir beklentim yoktu. Beni 3-4 saat idare etse yeterdi. Peki etti mi?
-Evet.
Kalıcılığı çok değil. Yani “sabah süreyim, akşam eve geldiğimde ürün makyaj pamuğuna aynen çıksın.” Diyenlerin beklentisini kesinlikle karşılamaz. Akşam 6’dan gece 10’a kadar deneyimleyebildim bu ürünü. Gece eve geldiğimizde çıkarırken mendildeki ürünün sürdüğümden az olduğunu fark ettim. Zaten az sürmüştüm ama mendildeki kadar da değildi. Yani kalıcılıksa beklentiniz, bu manada sizi tatmin etmeyecektir.
Renk eşitleme performansı nasıldı?
-Tam not aldı!
Benimkinin rengi Ivory. Ürün ayrıyeten SPF30 içeriyor. Dediğim gibi, sivilce izi veya başka türlü herhangi bir cilt kusurum yok. Kapatmasını istediğim bir şey de yoktu. Sadece kızarırsam belli olmasın diye sürmüştüm, ki öyle de oldu.
Kusma, bulaşma yaptı mı?
-Çok azıcık.
Ama cevabıma hayır desem de yalan olmaz sanırım. Bulunduğum şehir aşırı nemli. Kışın bile terlememeniz olanaksız. Temmuz sıcağını ve gayet insani bir durum olan terlemeyi de hesaba kattığınızda o kadarcık bulaşmanın çok normal olduğunu söyleyebilirim. Hatta bence onu transparan pudrayla önleyebilirsiniz bile. O yüzden bu konuda da memnun kaldım.
Kapatıcılığı ne kadar?
-Orta.
Aşırı kusurlu bir cildiniz yok ise kapatıcılık performansından memnun kalırsınız. Yapısı zaten ince. Cildinizde ağırlık yapmıyor. Tek tük sivilcelerinize de lokal olarak kapatıcı uygulayabilirsiniz. Hem böylelikle daha doğal bir ten görünümü elde etmiş olursunuz.
Sevmediğim yanları var mı?

Evet. Alırken beni tereddüte düşüren şey BB kreminin aksine içinde oldukça sim barındırmasıydı. Kimse suratına sim sürmek istemez neticede ama rengi uyduğu için bir geceliğine bunu tolere edebilirim diye düşündüm. Ele sürüldüğünde sim fazla gibi görünse de o ürünü tüm yüze yaydığınızı düşündüğünüzde pek de simli görünmüyor suratınız. Hatta yakından bakmayan fark etmez bile. Ama netice olarak içinde sim var mı? Evet, maalesef var.
Maybelline Instant Anti-Age Eraser Concealer

Öncelikle sormak istediğim bir şey var, ben Age Rewind almak maksadıyla gidip bunu aldım. Paketleme aynı diye isme falan hiç bakmamışım. Acaba bu Age Rewind’ın yeni paketlemesi mi yolsa farklı ürünler ve ben mi yanlış aldım? 😄 Bilen biri beni aydınlatırsa çok sevinirim. 😂😂😂
Çevirerek sünger aplikasyonuna gelen ürünü arttırdığımız ve ucundaki süngerle göz altınıza uyguladığınız bir ürün bu.
Maybelline Instant Anti-Age Eraser kapatıcıdan memnun kaldım mı?

Yine bunda da aşırı bir beklentim yoktu. Ben makyaj yapan biri değilim. İhtiyaç da duymuyorum, tercih de etmiyorum. Ama konuya fazlasıyla vakıfım, sonuçta her kız makyajı sever. 😄
Kapatıcılığı nasıl? Morlukları kapattı mı?
-Kapatıcılığı son derece yüksek. Ve evet, kapattı.
Benimkinin rengi 00 ivory. Kapatıcılığı gayet iyi. Kullanmak isteğiniz ürün miktarını bordo renkli çerçeveyi çevirerek arttırabiliyor ve süngerli aplikasyonuyla yayabiliyorsunuz ancak mutlaka bir fırça, sünger ya da parmağınızla yedirmeniz gerekiyor. Formülasyonu gayet iyi. Pembe alt tonlu olduğundan grileştirmeden ve yoğun bir kapatıcı olduğundan correctora ihtiyaç duymadan kapatabiliyorsunuz, ki benim göz altlarım patlıcan renginde falan. 😄
Çizgilere doldu mu?
-Hayır.
Yoğun olmasına rağmen ince yapılı bir ürün olduğundan ve kendiliğinden pudralı olduğundan ötürü bende çizgiye mizgiye dolmadı. Gayet güzel, zamk gibi durdu. Çok da doğal duruyor, gözümün normalde mosmor olduğu bilmeyen biri kapatıcı olduğunu anlamaz. 😄
Kalıcığı nasıldı?
-Gayet başarılı.
Kalıcığından kesinlikle memnun kalırsınız. Çıkarması çok kolay ama kusma, akma, bulaşma ya da uçup gitme gibi bir problemi yok. Sürdüğünüz gibi kalıyor. Bu anlamda sizi tatmin eder.halihazırda pudralı bir yapısı olduğundan ekstradan pudralamanız gerekmiyor. Göz altlarını da kurutmuyor.
Önemli Not: Sitemizin makyaj gurusu ve en sevdiğim kankim @doktorkedi bunu sevmiyormuş. Ay sen poh ye zösjzöjddj :Dd şaka şaka aşkıw 😍😇😘 Yani alacaksanız %100 memnuniyet beklemeyin. Doktorcum gibi beğenmeme ihtimaliniz de var. Onda çizgilere doluyormuş çünkü.
Sevmediğim yanları var mı?

Süngerli olması. Hiç hijyenik değil. O yüzden sivilce kapatmak için falan kullanacaksanız ürünü parmağınıza alıp öyle uygulayın sivilceli bölgelere. Yoksa tüm yüzünüze enfeksiyon bulaştırırsınız. Gerçi sivilce olmasa da hijyenik değil ama, neyse... Ürün performansı başarılı olduğundan buna takılmayacağım.

Güzellikler sizinle olsun...💐
Sihirli Günler!🧚🏻♀️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar