Kol Tüylerini Almayı Reddeden ve Bu Tüylerle Barışık Olan 5 Kadın!

Birkaç yıl öncesine kadar kadınlar koltuk altı, bacak gibi tüylerini alırken kollarını almazdı, gerek duymazdı. Sosyal medyada tüylerini almayan kadın bakımsızdır algısı oluşmuş durumda. Artık "tüylü kadın, bakımsız kadın" imajı olduğu için ne yazık ki kol tüylerimizi de almak zorundayız.

Beden olumlama hareketiyle zayıf, kilolu, tüylü, tüysüz her insanın vücudunu sevmesi gerektiği öğretiliyor. Burada benim anlatacağım ise kol tüylerini almayan ve almayı düşünmeyen kadınlar.

Kol Tüylerini Almayı Reddeden ve Bu Tüylerle Barışık Olan 5 Kadın!

34 yaşındaki Amber genç yaşlarda tüyleri almanın ne derece heyecan verici olduğunu anlatıyor. Peki ya sonrası? Peki ya bu tüyleri almanın asla sonlanmaması?

Kol Tüylerini Almayı Reddeden ve Bu Tüylerle Barışık Olan 5 Kadın!

Ayqa 22 yaşında. Ağda sürecini sevmediğini, çünkü gerçekten acı çektiğini anlatıyor. Kültürüne göre tüysüz olmak kadınlığın bir sembolü ama artık tüyleriyle daha çok "kendi gibi" hissediyor.

Kol Tüylerini Almayı Reddeden ve Bu Tüylerle Barışık Olan 5 Kadın!

26 yaşındaki Cristal tüylerini ilk olarak 7-8 yaşlarındayken fark etmiş. Bir babasına, bir kendine bakan Cristal neden bu tüylere sahip olduğunu düşünmüş ve tüylerini o yaşlarda almaya başlamış. Sonrasında bunun fazla bir iş olduğunu fark edip lise sonda kol tüylerini almayı bırakmış.

Kol Tüylerini Almayı Reddeden ve Bu Tüylerle Barışık Olan 5 Kadın!

"Sanırım birbirimizi yargılamayı bırakmalı ve nasıl güzel hissediyorsak o şekilde yaşamalıyız" demiş, ne de doğru demiş. :)

28 yaşındaki dünyalar güzeli Sam de kol tüyleriyle mutlu olan kadınlardan. Çoğu insandan daha fazla kıllara sahip olduğunun farkında ve zamanında bu sebeple reddedilmiş. Sonrasında ise bunun sadece cinsiyetçi bir eylem olduğunu fark edip kol tüylerini almayı bırakmış.

Kol Tüylerini Almayı Reddeden ve Bu Tüylerle Barışık Olan 5 Kadın!

Hayatı boyunca kol tüyü olduğunu söyleyen 25 yaşındaki Paige ise tüylerini hiç almamış. Düşünmüş ama sonrasında bu tüylerin onu daha eşsiz kıldığını fark etmiş. İnsanların "sözde kusurları" hakkında farklı düşünmelerini istiyor.

Kol Tüylerini Almayı Reddeden ve Bu Tüylerle Barışık Olan 5 Kadın!

Biraz kıllı bir insan olduğunu, göğsünde bile tüy çıktığını söyleyen Paige tüyleriyle mutlu olduğunu söylüyor. Erkekler tüylerini almıyor ve bununla mutluysa, o niye alsın?

Sizce kadın vücudundaki her tüyü almalı mı?

Kol Tüylerini Almayı Reddeden ve Bu Tüylerle Barışık Olan 5 Kadın!
Cevapla