Güzellik göreceli evet, ama kime göre neye göre? Şimdi listede sayacağım özelliklere sahip olan kızlara kimse çirkin diyemez işte o özellikler.
İri göz

Bence bir kadına çok güzel dememiz için büyük bir sebep, iri göz hemen hemen bütün Ülkeler de büyüleyici kabul edilir eskiden kızlar göz bebekleri büyüsün diye gözlerine dereotu damlatırmış.
Küçük ve düzgün burun

Kim ne derse desin, burun yüzde çok önemlidir hokka ve düzgün burun yüzü çok simetrik gösterir. Uzun burun'un şekli iyiyse, yüze uygunsa onda da problem yoktur.
Küçük ağız

Bilim "Ağzı büyük kadın çirkin" diyor kesinlikle buna katılıyorum ağzı küçük kadınlar da konuşurken gevşek ifade olmaz bu yüzden çok tatlıdırlar.
Küçük ve düzgün çene

Çok güzel denilen kadınların ilk önce çenesine dikkat edilmeli, uzun ve asimetrik değilse uygundur ama değilse güzellikten çok uzaktadır biliyorsunuz çene estetiği oldukça meşhur.
Gür saçlar

Gür saçınız varsa ne maşaya gerek var, ne de föne her şekle girer ve her halde güzeldir nedense seyrek ve az saçlar hiç göz alıcı değil.
Düzenli spor yapan, fit kadın

Şu balık etli mi, zayıf kadın mı tartışmalarına son versek keşke çünkü ikiside sağlıklı ya da göz alıcı değil sağlıklı beslenip, düzenli spor yapsak işte o zaman harika fiziğe sahip olabiliriz
Doğal saç rengi

Bence doğal saç rengin yerini hiç bir boya tutamaz ne kadar yakışsa da, kendi rengini kullanan kadınlar öz güvenlidir, kendinden emindir.
Sevgiyle kalın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar