Erkek dediğin kıllı olacak. Bak döşüme bak döşüme. Peki ya kadın?

Kadınlar nesillerden beri güzelliklerini muhafaza etmek ve daha iyisine ulaşabilmek için belli başlı yöntemler bulmuştur. Ancak bu yöntemler kadına hep bir zorluk bir çile haline dönüşmüştür. Şimdilerde modern çağ ile birlikte bu yöntemler de biraz daha modern hale geldi. Ancak çilesi hep aynı. 
Peki kadınların vücutlarındaki tüyleriyle savaşması erkekler açısından ne ifade ediyor. Acaba bir kadının bunu yapması erkeğin gözünde onu nasıl gösteriyor ya da erkek açısından cidden buna gerek var mı?
Biz erkekler detay sevmeyiz

Tüylerinizi ne ile aldığınızla ilgilenmeyiz

Ne ile alındığının bir önemi yok. Onun için acı çekecek yöntemlere girişmeniz de bize bir hayli anlamsız geliyor. :/ Üzgünüm kızlar durum böyle...
Vaktinizi öldürmenize üzülüyoruz

Bizle ilgilenmek varken saatlerinizi bakımınıza ayırmanızın sebebi neydi ki? O vakitte bizle ilgilenseniz belki sizi dünyanın "En Mutlu Kadını" yapacağız. Ama nerdeee...
Bizden utanmanıza şaşıyoruz

Erkek kadına nasıl tıraşını söyleyebiliyorsa, kadın da söyleyebilmeli bizce :) Oturup tıraş muhabbeti edecek değiliz ama, bunu köşe bucak bizden saklamanız da biraz yapmacık geliyor sanki ;)
Aksaklıkları anlayabiliyoruz ve emin olun idare edebiliyoruz

Olaya daha çözümleyici yaklaşmak gerektiğinde sebep sonuç ilişkisi kurabiliyoruz ve emin olun kızlar hiçbir "Adam" sizi bazı aksaklıklar yüzünden yargılamaz. Yargılarsa adam değildir o da ayrı konu :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar