Kabul edelim; biz kızlar eğlenceye her zaman hazır olmamızla ve anında parti moduna geçebilmemizle ü
Güzellik & Bakım Anında Parti Moduna Geçmemizi Sağlayan 8 Süper Şey (Sayfa 8) Neva Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 611 Anında Parti Moduna Geçmemizi Sağlayan 8 Süper Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 17 kişi beğendi
muratby Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. partiler bana göre değil 0 0 Yorumla
HayalperestPisicik Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Keşke şu an böyle neşelendirecek bir şey olsa. 0 0 Yorumla
_Gizli-Kutu_ Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl bana zaten her gün parti :D (Deliye hergün bayram) 0 0 Yorumla
olumsuzlukabidesi Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Yaa renkli balonlar ve soooprayzz en sevdiğim 😍😍 0 0 Yorumla
Elma_çekirdeğim Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Parti moduna zor geçiyorum ben sakinlikten yanayım 0 0 Yorumla
Siyahhh_ Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 455 cevap paylaştı. Parti pek bizlik değil. 0 0 Yorumla
patentsizim Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Rengarenk tam gökkuşağı emeğine sağlık ben sustum 0 0 Yorumla
AfroditBenimBen Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Renkli saçlara bayılırımm😍 1 1 Yorumla Cevikçe +1 yıl Hangi renk Yorumla
sevdinçç Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Parti modunda gezip partiye hiç gitmemek 😑😶 1 1 Yorumla AsabiPanda +1 yıl 🙈En azından modunda g3ziyorsun Yorumla
Sendeyince Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 378 cevap paylaştı. hep parti modunda geziyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
750Cevap
Aklıma vurdu bak okul çıkışı sprey alacağım 😂😂
En sevdigimm sarki yeterli
Elinize ve emeğinize sağlık.
3 en çok sevdiğim :))
Elinize, emeğinize sağlık. Güzel yazı olmuş.
qız deyülüm gülümmmmm :)))
Ertelenmiş sınav sonrası biz adsfsdf
partiler bana göre değil
bence guzel gozlukler renkli filan
Keşke şu an böyle neşelendirecek bir şey olsa.
Parti lazim ya iyi gelir
Oynak bir şarkı yetiyor moda geçmeye :D
5. Seçenek en iyisi 😆
Saç spreyi bayanların çok isini görüyor ya
Parti mi vazgeçilmezim her gece olmalı:-)
Pozitif olunca direk geçiyorsun zaten
efsanevi bir arkadaş yeterli olacaktır
Renkli saçlar harika. mavi, pembe
Enerjik şarkılar olaya yön verir.
Sponsor olsunlarda biz de partileyelim..
En sevdigim sarki tabiki
kapı gıcırtısına oynamak
Ben zaten her an parti modundayim. 😊
Herkeste işe yarayacağını sanmıyorum.
Dogru tespitler olmuş ellerine sağlık
katılıyorum ama ben hep parti modundayım :D
Partilerin bana göre değil
Kız kıza eğlenmek gibisi mi var☺️
Çakma değilse kullanalim😁😁😁
bana zaten her gün parti :D (Deliye hergün bayram)
Parti dedimi muzik icki aninda moda girerim
2. Benim bir hayalimdi ama artık geçti :D
Halay başı olan kız , ben.
Ertelendiği açıklanan sınav :D
Parti falan yok deprosyon modundayiz
Eğlenceli görünüyor denemek lazım
Yaa renkli balonlar ve soooprayzz en sevdiğim 😍😍
param olsun ayda bir parti vereceğim :D
Ben de gram etkisi olmaz.
Renkli sac spreyleri :)
O arkadaş tan bir tane alabilir miyim
Parti moduna zor geçiyorum ben sakinlikten yanayım
Çok güzel olmuş eline sağlık hepsi doğru ☺️☺️
Turkiyede bu tarz partiler de mi var?
Bence atla motora 299 party of me
Güzel saçlarla her daim parti modundayım!
Parti pek bizlik değil.
Hiç sevmiyorum ben ya
Rengarenk tam gökkuşağı emeğine sağlık ben sustum
Ben bir müzikle girerim o moda
Aleyna değil mi o diyecektim
Sağlam bir kız arkadaş :D
Kesinlikle ani olan tatiller beni mutlu edyo
Renkli saçlara bayılırımm😍
Hangi renk
Sizde kullanıp deneyiniz.
Şapka gözlük az miktar boyaya bakar
Saçımı zaten yeşil yapmışım kalıcı ne spreyi😄
Parti modunda gezip partiye hiç gitmemek 😑😶
🙈En azından modunda g3ziyorsun
hep parti modunda geziyorum
Çok yararlı dicem ama inanma