Bu konuda "Bence" demeyi çok seviyorum çünkü tam kız kıza bir KS konusu. Gelin dış görünüşe fazlasıyla önem verip bizi üzen erkeklere karşı kız dayanışması yapalım! :)
Çok makyaj yapsak hortumla yıkamak isterler, yapmasak "hasta mısın" derler. Doğal makyaj ne güne duruyor?

Bu makyaj için sadece üç ürüne ihtiyacımız var: BB krem, rimel ve ten regimizden bir ton koyu allık. Hiç de hasta değiliz!
Parlaklığını yitirmiş, temiz olsa bile yağlı görünümü olan saçları her gün yıkamak zorunda değiliz. Kuru şampuan kadar pratik bir başka ürün tanımıyorum bu konuda.

Fıs fıs yapın, dolgun saçlarınızla ışık saçın :)
Saçı şekillendirmek için bin bir türlü çileye hiç gerek yok, riske de gerek yok. Doğal dalga günü kurtarmaya yeter.

Yok düzleştiriymiş, yok maşaymış hiç uğraşmayın. Saçınızı geceden ensede topuz yapıp yatın, sabah zaten güzel dalgalarınız olacak :)
Dip boyası geldi diye her ay kuaföre gitmek zorunda değilsiniz, kendi saçlarımızı boyayabileceğimiz köpük boyalar aşırı pratik. Ayrıca geçici dip boya spreyleri de var artık kozmetik dükkanlarda.

Kendilerinde hiç tüy yok gibi sizin tüylerinizle uğraşan beylere inat acılı yöntemlere katlanmaya gerek yok. Duşta üç dakikada, tıraş bıçağı ile pürüzsüz olabilirsiniz.

Topluklu ayakkabılar hem duruşunuzu hem de öz güveninizi etkiler. İyi görünmek için rahatça yürüyebildiğiniz bir topuklu ayakkabı edinin.

Ne giyeceğinizi bilmiyorsanız, kırmızı giyin.

Bu sizi kusursuz gösterecek, emin olun ;) #ZahmetsizGüzellik
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar