Yemek yapmak isteriz ama bu bizim için çok zordur! Mutfakta her zaman tabure bulundururuz ve tepelere bu şekilde ulaşırız.

Tüm dünya uzun boylular için dizayn edilmiştir, bazen ruj sürmek için parmak ucumuza yükselmemiz gerekir.

Marketlerde pahalı ürünleri göz hizasına koyarlar. Uzun boylular bu hileye kanmayabilir ama biz kanmak zorundayız!

En güzel montlar, en güzel tulumlar yine uzun boylular içindir. Boydan kısaltmanız ya mümkün değildir ya da kestirince güzel durmaz.

Pantolonlarımızı terziye vermeden giymemiz de ne yazık ki imkansızdır.

"Gel gel bak boy verdim" dememiz için girdiğimiz denizin / havuzun çocuklar için olması gerekir...

Arkadaşlarımız arasında en miniği biziz. Evet biziz ve bundan utanmıyoruz!

Konserde yalnızca sesi duyarız, felsefe bile yapabiliriz... "Görmek mi gerek bazı şeyleri, bazen hissetmek de yeterli"

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar