Ben Cumhurbaşkanı olsaydım?

Az önce ülkelerin işgali ile ilgili soru soran bendim, bu da benim başka bir düşüncem.

Ben Cumhurbaşkanı olsaydım:
-Zorunlu askerlikten profesyonel orduya geçerdim.
-Hiç bir partinin kapatılmayacağı ile ilgili kanunu tersine çevirirdim. Yakında teröristler de parti kurar, Kürtler kurmadı mı?
-Türkiye vatandaşı olmak için ''Türkçe öğrenme'' maddesini de vatandaşlık kurallarına eklerdim.
-And'ımızı tekrar yürürlülüğe koyardım.
-Komşularımızla daha yakın ilişkiler kurmaya çalışırdım. İnönü gibi.
-Ezanı Türkçe yapardım.
-Ülkemizin her şehrine dağılmış olan Suriye'lileri çadırkentte toplardım. Sınırdışı da edebilirim. Yapılan en büyük yanlışlardan birisi de onları halka katmaktı.
-Belli markalar dışında İngilizce ya da Arapça tabela asanlara yüksek bir maddi ceza verirdim. Arapça tabela dediğime şaşırmayın, Güneydoğu Anadolu'da karşılaşmak gayet kolay.
-Ortaokullarda Sosyal Bilgiler dersininin işleyişi Türk-İslam devletleri şeklinde olmazdı.

Şimdilik aklıma gelen bunlar. Siz Cumhurbaşkanı olsaydınız neler yapardınız? Dalga geçilecek bir durum yok. Olabilirim, ya da olamam. Sadece olsam bunları yapardım. Şu ''komik'' hanım ve beylerimize diyorum.
Ben Cumhurbaşkanı olsaydım?
Cevapla