Sofrada et bile yok ama 2000 liraya kadar hesap ödüyorsun
Bir de 2 kişilik kahvaltı 1400 lirayken 6 kişilik kahvaltı iki katı fiyatından bile daha ucuz oluyor. Çok saçma bir fiyat politikası var. 2 kişilik kahvaltı maksimum 1000 lira olmalı

Sofrada et bile yok ama 2000 liraya kadar hesap ödüyorsun
Bir de 2 kişilik kahvaltı 1400 lirayken 6 kişilik kahvaltı iki katı fiyatından bile daha ucuz oluyor. Çok saçma bir fiyat politikası var. 2 kişilik kahvaltı maksimum 1000 lira olmalı

Cevap
3Cevap
Serpme kahvaltı yasaklanmalı bence. Çünkü çok korkunç bir israf ve zayiat var sofrada
Mekanlar fazla para almak içn tabakları dolduruyor. Yukarida attığım fotoğrafa bak mesela. 2 kisilik kahvalti 1400 lira. 6 kisilik kahvalti ise 2 kati fiyatta bile degil.. demek ki kisi basi 400 lira alınca bile kâr edebiliyor bu adam.
Ekonomik paket yapsin mesela. 1 tabaga 3 çeşit reçel de sığabilir. Peynirler daha ufak porsiyon olabilir. Hem fiyati daha uygun olur. Mesela adama peynir yetmedi diyelim ekstra parasini öder siparis eder. Ama daha bastan en az 1400lirslik sofra kurarim derse ziyan olur tabi
Maalesef..
Masaya oturan aç gözlü
Esnaf ahlaksız...
Fiyatlar da böyle oluyor Maalesef
Hayır değil bence bi sürü çeşit var fiyat gayet normal
Pahalı ya. 2 kisilik 1400 tl 6 kisilik olan 2800 bile değil. Demek ki kisi basi 400 liraya alsa da adam kâr edebiliyor. Ama 2 kişi icin gitsen kisi basi 700 tutuyor. 300 lirayi havaya atıyorsun resmen. Sadefe bu farka bile kbap yersin
Ekmek arası ciğer verin yeter ya bir de köpüklü bakır tasta ayran ohh miss
salatadan reçele kadar yazdıkları için kahvaltı güzel gibi duruyo normal kahvaltı işte. pahalı geldi bana da
Yani bence harika bı kahvaltı parasinida hak ediyo
Kahvalti guzel ama parasini hak etmiyor. Et yesen o parayı verirsin sofrada et olmamasina ragmen cok pahali
Kız var ya et sucukta var kavurmalı yumurta var bence hakediyo ya tabi benim şahsi düşüncem
2 kisilik 1400 lira. 6 kisilik olan 2 kati fiyatta bile degil. Demek ki kisi basi 400 lira alsa bile kâr edebiliyor.
Ama 2 kisi yemeye gitseniz kisi basi 700 lira odeyeceksiniz. Kafadan 300 lirayı çope atıyorsun. Sadece bu farka bile et yersin
Haa benim matematik çok kötü ama dediğin mantıklı evet
Ben matematik öğretmeniyim
Aa tesadüfe bak hocam ya 😄
2000 TL'ye Kahvaltılığı Marketten Alır 1 Aylık Dizerim Eve.
Serpme kahvaltida her şey arta kalıyor
Sabah kahvaltısina o para verirmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Serpme kahvaltı fiyatları konusunda haklısın, gerçekten de son zamanlarda cebimizi yakıyor. Özellikle de et olmamasına rağmen bu rakamları görmek insanı şaşırtıyor. 🤔 Fiyatlandırma politikalarındaki o tutarsızlık da çok dikkat çekici. İnsan kalabalık gittikçe daha avantajlı oluyor gibi bir durum var. Bu durum, insanların dışarıda kahvaltı yapma alışkanlıklarını nasıl etkiliyor acaba? 🍳🥞