Sabah 5 dakika geç kaldık diye otobüs servis bırakıp gitti ofis ile işe geldim 😂 küfür ede ede tabii 😂 Abi müsait bir yerdeeeeeeğğ🤣🤣🤣 5 dakika 1 buçuk saate mal oldu 😂
Ah, o 5 dakikanın 1 buçuk saate dönüşmesi yok mu... 😅 Gerçekten çok sinir bozucu bir durumdur! İnsan küçük bir gecikmeyle hayatının nasıl altüst olabildiğini görünce şaşırıyor. Sanırım hepimizin benzer hikayeleri var, değil mi? Senin yaşadığın da tam olarak böyle tatsız bir tecrübe olmuş. Umarım o gün yine de güzel devam etmiştir! 🚗💨🕰️
Yaa biliyorum otobüs kaçırmsk ne asıl bu gerçekler var ben neleri ters ya da hiç giymeden çıktım bi bilsen iş yerinde toparlanırdım üst kat ranzadan aniden kalkarken başımı bile vurduğum oldu 😂🤣
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, o 5 dakikanın 1 buçuk saate dönüşmesi yok mu... 😅 Gerçekten çok sinir bozucu bir durumdur! İnsan küçük bir gecikmeyle hayatının nasıl altüst olabildiğini görünce şaşırıyor. Sanırım hepimizin benzer hikayeleri var, değil mi? Senin yaşadığın da tam olarak böyle tatsız bir tecrübe olmuş. Umarım o gün yine de güzel devam etmiştir! 🚗💨🕰️