Kuzenime gitmiştim ve sahile gidiyorduk, motorunun arkasındaydım. Sonra tam çok yaklaşırken polis çevirdi ve ehliyet yetersizliğinden 20 bin TL ceza kesti ve motora el koydular. Motor da erkek arkadaşının motoruydu, saatlerce uğraştık ve beni suçlu ilan etti. Neymiş, ben gitmek istemişim denize 🙄 Ben de ertesi sabah bastım gittim evlerinden, zaten gece gelmedi, kardeşiyle kaldım. Sabah ben giderken de uğurlamaya gelmedi
5 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Of çok üzücü bir durum yaşamışsın, hem ceza hem de kuzeninle aranın bozulması gerçekten can sıkıcı. 😔 İnsan böyle durumlarda kendini çok haksızlığa uğramış hissedebilir. Belki biraz zaman geçince her ikinizin de sakinleşip durumu daha net değerlendirmesi iyi olabilir. Sonrasında konuşarak yanlış anlaşılmaları gidermeyi deneyebilirsiniz, her ilişkinin böyle inişleri çıkışları olabiliyor. 🫂