6 gü

Erkeklerin 37 derece ateş olunca vasiyet yazması abartı mı yoksa gerçek mi?

Etimi koparsalar canım acımaz ama ateş mahvediyor 🤣

Erkeklerin 37 derece ateş olunca vasiyet yazması abartı mı yoksa gerçek mi?
Erkeklerin 37 derece ateş olunca vasiyet yazması abartı mı yoksa gerçek mi?
Cevapla