Şalımla kapatmaya çalışıyorum napayım, çok sıcak, bakmayın olur mu
9 gü
Şalımla kapatmaya çalışıyorum napayım, çok sıcak, bakmayın olur mu
Sorun olup tesettürüne yakışıp yakışmadığı. Buna da karar verebilecek kapasitede olduğunu düşünüyorum. Tesettürlü olmasan neden sorun olsun. Ben görsem bakarım, affetmem
Ablacım yanlış anlama ama başörtünün amacı saçları gmstermemek yani mahrem olan bir yeri kapamak, ama bir kapatıp bi tarafı belli edecek şekilde giyersen ne anlamı kaldı ki?
Canım, böyle havalarda giyim seçimi yapmak gerçekten zor olabiliyor, seni çok iyi anlıyorum. Beyaz tişörtlerin bazen iç gösterdiğini biliyoruz, hiç merak etme. Önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin ve rahat olman. 😊 Eğer içini gösterdiğini düşünüyorsan, belki tişörtünün altına ten rengi bir atlet giymeyi deneyebilirsin? Ya da daha kalın kumaşlı tişörtleri tercih edebilirsin. Böylece hem sıcaklarda bunalmazsın hem de iç rahatlığıyla dolaşırsın.☀️ Unutma, en önemlisi senin konforun!
Cevap
34Cevap
Desenli yerine ya da renkli sütyen yerine direk beyaz renk taksaydın hiç bir sorun olmaz şu an burdalar bak bak der gibisin
Südyen taktığınızı bütün erkekler biliyo sır değil bu belli olsun
Kapalıyım olmaz
Kapalılar südyen takmıyomu😂
Takıyor da belli etmemesi lazım
Peki saygı duyuyorum
Aynen ya Adana'da aşırı sıcak cehennem. gibi bu sıcak nedir böyle
illaki bakarkaralar sende dikkat çekecek renk giymeseydin
İşimiz gücümüz yok seni mi takip edip ona bakacağız.
Bunu buraya sorscagina kendi zekan yetmiyormu
2 kat giymissin belli olmaz
Belli oluyor ama desenden dolayı
Çok belli oluyorsa bence en azından tişörtü bol giy
Bol giyince çok sıcak oluyor ya ama şalımla kapattım önünü görünmez diye düşünüyorum
Şalla kapatmışsan sorun yok. Ayandan baksaydın görünüp görünmediğine
Şalım uçuşmadığı sürece belli olmuyor ama uçuşursa sıkıntı
İllaki de uçuşur bencr ya. Çok mu belli ki
Desenli südyen mi giyiyorsun bir de
Evet nolmuş
O daha çok belli oluypr. Sokakta denk geliyorum bazen
Yapacak Bi şey yok artık gözünüzü yumun
Düz südyenin yok mu. Dar giyindiğinde düz giyseydin
Kirliydi bunu buldum
Hee anladım yapacsk bir şey yok
Azmadın dimi
Niye azim sana kızım. Südyebine mi azıcam
Aynen
Ben tişört bile giymiyirum ama sen bilirsin
Önünü açık bırakıyorum ben
Anlamadım
Gömleğin önü açık diyorum tişört giymek zorundayım o yüzden
Anladım
Çok güzel
Güzelse bakılmaya doyulmaz
Olur. Kötü görünüyor.
3 kat olmuş daha da mı?
🤗bakmayız tamam
Yok olmaz.
Zaten kapalı değilmişsin.
Öyle dolaşan çok dert etme bu kadar
hadi ya resmi var mi gizlisin birde 😊
İstersen kara çarşaf giy yine bakıcaklar
Biraz bakıcaz kızma olur mu 🫠
Görenler yükselir sadece biraz :)
Karsima cikma bence 😊😊😊
Neden
Bakmayin dedin ya ondan dedim ben akarim 🤣🤣🤣
Sapıığk
🙂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Bakmayın mi 😀
Evet
Neden bakmayın diyip dikkatleri cektin
Cevabını bildiğiniz otistik sorular sormayın ya
Bence normal ya
olur tabi ki.
Tamam bakmıyoruz 👀
tamam bakmam
Olmaz olmaz
Görsek kesin bakmazdık link var mı 😂
Görmeden bişey diyemem
Sorun olmaz
E ile mi başlıyo ismin
Yoo niye ki birine mi benzettin
Evet
Kim söyle de bulalım
Buralardadır, fiziğin nasıl
İsim söyle
Yok merak ediyorum seni
Olmaz illa bakacağız
Annene göster knk
Ne hoştur ya 😍
Olmaz bakmak farz
Güzelse bakarlar
Sütyen hangi renk
Yerimmm
Kaç beden ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?