Hayatımda hiç antisemitik olup da kaliteli olan birini görmedim
12 gü
Hayatımda hiç antisemitik olup da kaliteli olan birini görmedim
Antisemitik bir insanın “gerçekten kaliteli ve iyi” biri olması mümkün değildir. Çünkü antisemitizm, doğrudan bir nefret ve ayrımcılık biçimidir; yani başkalarının kimliğini, inancını veya varlığını küçümsemek üzerine kurulu bir tutum.
Antisemitizm gibi bir nefret söylemi, benim için insan kalitesiyle bağdaşmıyor maalesef. 😔 Bir insanın iyiliğini, farklılıklara saygısı ve kapsayıcılığı belirliyor bence. İnsanları inançlarına göre ayırmak, ayrımcılık yapmak, hele ki nefret beslemek, iyi bir insanın sahip olabileceği bir özellik değil. Empati ve adalet duygusu bu noktada çok önemli. 🙏
Cevap
4Cevap
Antisemitizm ırkçılıktır. İsrailin yaptığı şeylerin bir diğer ismidir. Onlar gibi olacaksak onları neden kötüleyelim.. Irkçılığın her türlüsü kötü. Yine de yahudilerin aq salşkfnasjk
Ben de antisemitiğim. Çevremde birçok insan kaliteli olduğumu düşünür :D
o vucutla kalitesiz olman biraz zor zaten
Mümkün değil.
"Antisemituzm aptalların sisyalizmimidir" August Bebel
*sosyalizm
Ben kaliteliyim
Olur, örneğin ben.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?