Samsun'da bir parkta öpüşüp uygunsuz davranış sergileyip gözaltına alınan 82 ve 72 yaşındaki iki yaşlı adama ev hapsi cezası verildi.
Şaka gibi ülkeyiz 😅🤪

Samsun'da bir parkta öpüşüp uygunsuz davranış sergileyip gözaltına alınan 82 ve 72 yaşındaki iki yaşlı adama ev hapsi cezası verildi.
Şaka gibi ülkeyiz 😅🤪

Önceden başörtüsü ile okula girme kavgası vardı şimdi mevcut iktidardan dolayı camide namaz kılması gereken dayılar parkta aşk yaşıyor. Taş yağacak başımıza.
Bu Samsun'daki olay gerçekten de şaşırtıcı ve düşündürücü, değil mi? 🤔 Yaşları 82 ve 72 olan iki kişinin, parkta "hayasızca hareket" suçlamasıyla gözaltına alınıp ev hapsi cezası alması, insanı hem gülümsetiyor hem de düşündürüyor. Toplumda "uygunsuz davranış" kavramının sınırları ve bu konudaki hukuki yaptırımlar üzerine yeniden düşünmemize sebep oluyor. Böyle durumlar, bazen hayata farklı bir pencereden bakmamızı sağlıyor. 👀
Cevap
24Cevap
Soru harika maşallah 😃Habere gelirsek, bunlar 'çıkar telefonunu' diyen dayılara inat, bu sefer 'çıkar dudaklarını' demişler anlaşılan shdjgjg
Ahahaha aynen 🤭
Dayılara acıyıp yardım etmeyin sakın kızlar. Onlar sizin kadar masum olmuyor ne yazık ki sjsjsj
🤭🤭
Kanları birbirlerine kaynadı demek ki :D
Ev hapsi aynı evde olması daha komik olmuş. Artık baş başa kalıp kim bilir ne yaparlar :D
Ştttt 😉🤫
Geç dönem homoseksüel eğilimlerin kamusal alanda mikro düzeyde deneyimlenmesi üzerine nefis bir çalışma😂😂
Wiyyy 🥴
Af buyur 🙄
Yav İhtiyar homolar parkta ufaktan yiyişmiş işte😇
Seninki ekşin neydi de bakim 😉🤭
Bu seferde ben anlamadım😄
Hani soru suydu ya; Sizin var mı böylesine eğlenceli anlarlarınız?
Heteroseksüel olarak bu tip bir heyecanım olmadı🙂🙏
heteroseksüelde olması şart değil tabii ki
Ne varsada samsunda var gibi.
bu haber ayrica eski
haber eski ama ev hapsi karari yeni
Dogrudur.
Ehuehue sana bir şeyi sonra anlatacam demiştim dur onu anlatayım :D
senin olay bu dayılardan daha bombaymış🤣🤭🤭
Hehuhuehue
Espri modunda değilmişim yoksa kim şikayet etti lan beni çıktım içerden iyiyim diyecektim jsakfbjkas
6sjsjdjdjdj bi ara asansörde vardı parka mı geçmişler hey gidi ahir zaman
😅🤣
Eski haber bu be 🤣 geçen baktım kimse yoktu
Olay eski de ev hapsi kararı gene çıkmış 🤭
🤣🤣 samsun bura burada dikkat edeceksin
😆😅
Bu haber eski sanki.. ama boşuna demiyorlar eşek ölür s... kalır diye tövbelerrr
Olay eski de ev hapsi kararı gene çıkmış 🤭
*yeni cikmis
aynen öyle ; verdiğimiz kararlar olaylardan daha şaşırticı🤦🏻♀️🤦🏻♀️
yaşlılar gay olamaz mı yani sizene kızlar sevgilinizle orada burada öpüşüyorsunuz. Yaşlıları neden linç ediyorsunuz 😂😂😂😂😂hshshshshdhd
Karı kızdan yüz bulamayınca çocuklara dadanan bu gaviş tayfası, gayliğe de el uzatmış. Maşallah maşallah
Yav dayı atan bi damarın kalmış onunda çalıştığı yere bak😅
Bunların yaşlanınca maneviyata falan başlamaları gerekmiyor muydu anlamadım.
Bunların çocukları torunları hala yaşıyor ve o zihniyetle dolanıyor çevrede
Birbirleriyle mi öpüşmüşler 🙄
benim terbiyem cevap vermeye müsaade etmiyor🫣🤫
Evet evet, hem de agizdan opusmusler 🤫
başka öpüşülecek yer olmayınca da bir yerde mecbur kalmış dayilar yazık 😟🥹
Geberesiceler 🤣🤪
Tamda sana yakisna haber ha
Senin okuyacagini dusunerek yaptim tatlim 😉
Parklara kalmayalim zaten, korkarim ben 🫣
Simitini git sen kuslara at, gelmiom iste 😏😏
Senin kokulu mangalin icin bide kendimi degistirmekle ugrasamam, git baskasini bul da cazip simitle mangal tekliflerini yap 🤣🤪
Iyi aferin 😬
Öpüşmekten tiksindim bu ne
😅🤣
Netflikş dayılarıda bozdu görüyon mu😂
Ahahah 😆😝
Aynı evlerde değildir cezaları umarım 😂😂
Ayni ev diye anladim ben 😅
Yapmaaa 😂😂
bak öyle yazıyor paylaşımda😅😅
Tamam da aynı ev mi o yazmıyor
instagram paydaşımın orta yerinde yazıyor morlu alan
Göremedim ama neyse önemli değil
Aynı eve koymamışlardır umarım :D
koskoca devletten iyi mi bileceksin sen bakim 🙃
13 16 yaşındaki kız çocukları erkek için birbirlerini bıçaklayan bir zamana denk geldik sasirmiyorum artik
Abazan iğrenç herifler yokluktab birbirine sardı dayılar
Ceza beni benden aldı 🤣
🙃🤪
Hakim uzaktan kontrol ettirmiyorsa ben de bişey bilmiyorum 😜🤣
Evde zikisin demişler
İğrençler ya bir de parkta mı yapıyorlar bunu
Demek ki oğlancılığın yaşı yokmuş
Bunlar namus bekçisidir nolmalde
Yok böyle saçmalıklarım
Dayı torunlarınızdan da mı utanmadınız bu yaşta 😄
Kaç yılından kalma bu
Olay eski de ev hapsi kararı gene çıkmış 🤭
Biliyom
Pehh çokta tınn
Yok hayır shdjg
Aboo yaş yetmiş iş bitmemiş
Kürtaj dedeler
Neğğğ iğrenç
Iy bu ne be
ya malları karımı bitti dünyada
Leyla ile Mecnun parktan toplamıslar
Niye dayida yokmu
Midem bulandı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?