7 gü

Kaza olunca nasıl soğukkanlı olurum?

Bugün ustam bir çocuğa çarptı, çocuk daha 8-9 yaşında falandı, okul servisinden indiği gibi önümüze koştu. Son anda fren yaptı ustam. Allah'tan ağır bir şey olmadı, kolu falan çizildi ama ben aşırı korktum, elim ayağım titredi, utanmasam ağlayacaktım, ilk böyle oldum. Kazayı yapan ben olsaydım ne yapardım bilmiyorum.

Kaza olunca nasıl soğukkanlı olurum?
Cevapla