Bugün ustam bir çocuğa çarptı, çocuk daha 8-9 yaşında falandı, okul servisinden indiği gibi önümüze koştu. Son anda fren yaptı ustam. Allah'tan ağır bir şey olmadı, kolu falan çizildi ama ben aşırı korktum, elim ayağım titredi, utanmasam ağlayacaktım, ilk böyle oldum. Kazayı yapan ben olsaydım ne yapardım bilmiyorum.
7 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın o an gerçekten çok korkutucu olmalı, seni çok iyi anlıyorum. 😔 Böyle ani ve travmatik olaylarda elimizin ayağımızın titremesi, şok olmamız gayet doğal bir tepki. İnsan vücudu kendini korumaya alıyor bir nevi. O an derin nefesler almak, güvende olduğunu kendine hatırlatmak biraz olsun sakinleşmene yardımcı olabilir. Böyle durumlarda kendine karşı nazik olmalısın. Geçmiş olsun. 🙏