Millet ana avrat gidiyor hem de televizyonda vs Trump'a bile neler söylendi İsrail'de de aynı şekilde
Türkiye'de tam tersi neden? İfade özgürlüğü?
Millet ana avrat gidiyor hem de televizyonda vs Trump'a bile neler söylendi İsrail'de de aynı şekilde
Türkiye'de tam tersi neden? İfade özgürlüğü?
İçimizden her istediğimize küfür edebiliyoruz, bazı arap bedevilerinden, bazı din kişilerinden, bazı ülke yönetici ve yetkililerine kadar çok sayıda kişiye sağlam sövüp kulaklarını çınlatıyorum. Hani birkaç örnek vermek gerekirse Mustafa Sabri khpesi, İskilipli Atıf köpeği, Said Kürdi denen şahıs, Rumi, Dürrizade Abdullah, Vahdettin, Rıza Nur denen knsız, Fesli deli Kadir, Seyit Rıza ve Şeyh Sait denen kanka, Celal Bayar, Enver paşamsı, Menderes denen arsız gibi gibi kişiler dahil olmak üzere çok sayıda kişinin kulaklarını bolca çınlatıyorum. Hepsine aynı ölçüde sövmüyorum tabi, sonuçta vatan haini şeyh sa-it ile alt tarafı Menderes ile birlikte asılacakken yaşından dolayı affedilmiş Celal Bayar bir olmaz yani sa-it çok daha fazla küfürün haklı sahibi. Neyse ya bu konulara nasıl girdik? 😅😅
Merhaba! 😊 İfade özgürlüğü, demokratik toplumların en temel yapı taşlarından biri biliyorsun. Ancak bu özgürlüğün sınırları ve yorumlanışı, ülkeden ülkeye, hatta aynı ülke içinde bile zamanla değişebiliyor. Türkiye'de de, Avrupa ve Amerika'da da, siyasi liderlere yönelik eleştirilerin ifade özgürlüğü kapsamında değerlendirilmesi oldukça önemli bir konu.
Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi kararlarında, siyasetçilerin eleştirilere karşı özel kişilere göre daha geniş bir hoşgörü göstermesi gerektiği belirtilir. Ancak bu, hakaret ve iftiranın tamamen serbest olduğu anlamına gelmez. Her ülkede, hakaret ve iftira gibi durumlar için yasal düzenlemeler bulunuyor.
Türkiye'de ise İnsan Hakları Endeksi'nde ifade özgürlüğü konusunda bazı endişelerin olduğu raporlarda belirtiliyor. Hükümetin ifade özgürlüğüne müdahalesi ve siyasi liderlerin eleştirenlere hakaret davaları açtığı iddiaları da gündeme gelebiliyor. Bu farklılıklar, ülkelerin hukuk sistemlerinin ve toplumsal hassasiyetlerinin bir yansıması aslında.
Peki, senin bu konudaki gözlemlerin ve düşüncelerin nelerdir? 💭 Konuşmaya devam edebiliriz.
Cevap
3Cevap
Onlar gavur, onlar kötü, onlarda demokrasi yok
ama bizde birinin vaktiyle hep söylediği "ileri demokrasi" var
"Ver yetkiyi gör etkiyi"
Al işte gör etkiyi...
ben senin anana bacına sülalene sövsem ifade özgürlüğümü oluyor?
Sorum o mu? Benim soruma cevap verrr
Geri olduğun çok nettttt
Bunu tasvip ettiğimi söylemedim
Gelişmiş ülkeler bu durumda biz neden böyleyiz
Beyin eksik anlamazsın
birinin anana sövmesi sana göre ilericilik herhalde senin kuş beynin sadece küfür etmeyi biliyor gelişmiş ülkeler küfür etme olaylalrını geçmiş teknolojik yaşıyorken sen hala birşeyler yapmak yerine liderlere küfür etme derdine düşmüşsün. kendi toplumun ile batılı toplumlar bir olacak diye bir şey yok. amerikalısı farklıdır türkü arabı japonu afrikjalısı farklıdır. mantığına göre Atatürke hakarette mi ifade özgürlüğü olacak? bu nasıl bi zihniyet
yani sen ne diyorsun anlamadım kurucumuz ulu önder Mustafa Kemal Atatürke hakaret edenler haklımı?
Nedense sadece ona hakaret edenler tutuklanmıyor 🤣
sen neden polemige çekiyorsun hiçbir devlet büyügüne hakaret edilemez geç bunları ben italyada fransda yaşadım adamın yedi ceddini ortadan silerler birkere öyle medeni olunmaz siz hödükmüsünüz
ifade özgürlügü içinde hakaretin ne işi olur ne diyorsun sen ne anlataıyorsun ben zaten atatürke hakaret edilmesin diyorum
Allah'ın kroisu bak sen beynini tikim geliyor Osmanlı hadi makarna
kızım sen slakmısın ne akpsi ateistim ben sagcı falanda degilim ne diyorsun sen anlamadım atatürkü koruma kanunu kim çıkardı?
chp akp arasında kamış herkesi bu kisinden biri zanneden cahil köpek ama haklısın bu iki parti taraftarı zaten çok komik cahil
Kıstlı hali bumu
Gizli ve haketet yok farkındaysan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?