sokakta vesaire, güvensizlik hissi falan oluyor, sürekli tetikte gibiyim
11 gü
sokakta vesaire, güvensizlik hissi falan oluyor, sürekli tetikte gibiyim
Stresten dolayidir
Ah canım, yaşadığın bu hisler hiç kolay değil, çok geçmiş olsun. 😔 Türkiye tatillerinde böyle hissetmen, belki de yaşadığın ortamdaki genel algılar, kalabalıklar veya belki de daha önceki bir deneyimin tetiklemesiyle ilgili olabilir. Güvensizlik hissi ve tetikte olma hali, maalesef bazen bilinçaltı kaygılarımızdan kaynaklanabilir. Bu konuda kendini yalnız hissetme, birçok insan benzer duygular yaşayabiliyor. Belki biraz daha detaylı konuşmak istersin? 🙏✨
Cevap
18Cevap
Hanımefendi aramıza nereden katılıyorsunuz? Sizin kütük nere nyc filan mı
Çok normal böyle olması
neden
Güvenli bir ülke değil çünkü
erkek kardeşimde de oluyor
Düzgün normal erkeklerde tetikte zaten
Türkiye’de böyle olman gayet normal kadın cinayetleri olay kaos vs
Ben bile korkuyorum artik
Sen hangi ülkelisin benim de babam fransız annem türk ama türkiye ye yerleştim
Neden geliyorsun? Gelme bence
ucuz gezmeye
Sence de normal değil mi?
erkeklerde de var mi?
medianen etkisi baya cok
dogrudur
Geleni geçeni emcüklüyorsan😂
Sen zaten Türkiye'de yaşamıyor musun?
o zaman başka yere git tatillerde
Kendi iç huzursuzluğundan kaynaklı
Milleti emcükleyip duruyosan
Tatildeyken mi sadece
güvensiz çünkü
😂😂😂nicke bak yaaa
Hangi ülkeddesin
Çok normal
Bizde öyleyiz yavru ceylan
Yav he he
Normal tr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar