16 gü

Vanda tayinciyim , ben antalyaliyim eşim Kütahyalı. Sehir konusunda anlasamiyoruz Vanda kalmak daha mi mantikli?

Ben Antalya'ya tayin isteyeyim diyorum hem güzel şehir, havası, suyu iyi. O Kütahya'ya gidelim diyor. Ama ben onun ailesi ile yakın olmak istemiyorum. Onlar uzaktayken huzurumuz daha iyi.

Bu yüzden ölene kadar Van'da kalmayı düşünüyorum

Vanda tayinciyim , ben antalyaliyim eşim Kütahyalı. Sehir konusunda anlasamiyoruz Vanda kalmak daha mi mantikli?
Cevapla