13 gü

Dava açılıldığına dair sms geldi ama uyapta göremedim, dolandırıcı mı?

Bu sabah uyandım, UYAP sms'ten mesaj geldi. Hakkınızda dava açılmış, dosya no şu, uzlaştırmacı atandı vs yazıyor

ama UYAP'tan çıkmıyor

Dava açılıldığına dair sms geldi ama uyapta göremedim, dolandırıcı mı?
Cevapla