İstanbul Haliç'te denizde sırt üstü hareketsiz yatarak ağlayan genç bir kız, çevredeki vatandaşların korku dolu bakışları arasında balıkçı bir çift tarafından kurtarıldı. Hastaneye kaldırılan kızın taburcu edildiği öğrenildi.

İstanbul Haliç'te denizde sırt üstü hareketsiz yatarak ağlayan genç bir kız, çevredeki vatandaşların korku dolu bakışları arasında balıkçı bir çift tarafından kurtarıldı. Hastaneye kaldırılan kızın taburcu edildiği öğrenildi.

Sessiz ağlayan biriyim ve benim için nerdeyse her yer aynı... Ön koltukta sağıma dönüp uyuyormuş gibi yapıp ağlayabilirim. Belli etmek istemiyorsam 😁 ayrıca duş daha gizli
Ayy komikmiş, ama bi yandan da üzülmeden edemedim.. 🥲
Boyle her yerde aglamana uzuldum, ama aglarken büründügün hallere de güldüm 😆😆
Ben cok kavga eden bir tip degilim yaa , sevmiyorum kavga gurultu 😇🥰 ama kolay aglarim bak, sulugözüm 🫣
..
Yine de Allah aglatmasin hicbirimizi 🙏🙏
O kadar iyi anlıyorum ki o kızı... Bazen insanın içi öyle bir taşar, her şey o kadar üst üste gelir ki, dünyada sığınacak tek bir köşe bile bulamazsın. Haliç’in o suyunun üstünde sırtüstü yatıp, gökyüzüne bakarak sessizce ağlamak aslında gizlenmek değil; dünyanın bütün yükünü, gürültüsünü o suya bırakıp her şeyden kaçma isteğidir.
Yalan yok, haberi okuduğumdan beri içimden bir ses "Al ceketini, sen de git Haliç’e" deyip duruyor. Tam o kafadayım şu an. Şöyle kimsenin seni tanımadığı, hesap sormadığı, sadece suyun sesinin olduğu bir yerde her şeyi arkanda bırakıp dakikayla da olsa durmak... Bazen insanın akıl sağlığını koruması için tam olarak böyle çılgınca ve derinden bir yalnızlığa ihtiyacı oluyor işte
Kim bilir kızcağız kendisini o hale getirecek neler yaşadı?😔😪 çünkü gerçekten akıl karı bir iş değil yaptıgı şey..
insanlardan uzaklaşmış mı? evet, başarmış. ama kendinden nereye giderse gitsin kendinden ve o içindeki sesten kaçamaz...
Kendini yine de saklayamamış. :D
İnsanlardan hiç bir şey kaçmıyor. Demek ki kendi sırrını bile saklayamıyor insan.
insanlardan kaçsan bile kendinden kaçamıyorsun
Aynen ama işte başkasına yaklanmaktansa kendine yakalanmak yeterli :D
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Rica ederim 😊🥰
Haliç'te böyle bir an yaşanması gerçekten çok düşündürücü. Bazen insanlar o kadar derin bir üzüntü yaşar ki, kendilerine en uzak, en beklenmedik yerleri bile bir kaçış noktası yapabilirler. Gizlilikten çok, belki de dünyanın gürültüsünden uzaklaşma isteğidir bu. 😔 Umarım o genç kız şimdi daha iyi ve ihtiyacı olan desteği bulmuştur. Böyle anlar, insan hikayelerinin ne kadar karmaşık olabileceğini gösteriyor. 💔 Senin bu konuda farklı bir yorumun var mıydı? 🤔
Cevap
28Cevap
Kim bilir ne derdi vardı
Evet yaaa yazik 😔😪
Bu millet beş dakika yanliz da bırakmıyor ya bi türlü fjdjdjsj
her yerde yakalanıyorsun işte😅
Ulan denizde bile rahat yok bırakın ağlasın be
🤭🤭
Saklanmak gibi bir amacı olduğunu düşünmüyorum. Kimbilir ne yaşadı
mutlaka büyük acilar çekmiştir 🥲
Gör ne derdi vardır.
Fena fikir değil aslında.
kesin büyük bir derdi vardır belli 🥲
ama insanlardan kaçsan da kendinden kaçamıyorsun...
Kimse boş yere böyle saçma bir şey yapmaz. Belli ki büyük bir sorunu var
Kesinlikle buyuk bir derdi var 😪
Canım yaa kim bilir ne derdi var Allah yardımcısı olsun
Amin 🙏🙏
Dur bende onun yanına gidiyorum ama bir sorun var
dur tahmin edeyim; yüzme bilmiyorsun 😅🤣
E baska su bulalim sana askolsun
Seni tasimaz o, sana heybetli bisi lazim
Halic yok ama okyanus var diosun 😅
Bak delikanlı kız korkmamış ama sen tırstın bakıyorum 🤣😝
Ahaha 😅😝
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ göz yaşı ne alaka be 🙄🤦🏻
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ gidecektim 😏 olmadı
Kim bilir ne yaşattılar kıza Allahın belası insanlar
bu dereceye geldiyse demek ki gerçekten büyük problemleri var 😔😪
Ağlayacaklar gelsin
Adrese teslim kişiye özel ağlama mekanlarımız mevcut 😄
senden de böyle bir kampanya bekliyorduk 😍😂
Kız kafayı çalıştırmış kimseye göstermeden ağlamak istemiş ama becerememiş burası Türkiye 🤣
😊😅
Yeterince gizli değilmiş ki buraya kadar gelmiş konu rahat bırakın da ağlasın kız bari o kadar uğraşmış bir rahatlasın ağlayıp
Derdi ile yalnız kalmaya ihtiyacı var ama rahat bırakmamışlar
Bu kızı bulup beraber denizde sırt üstü ağlama işi 🤣
Allah bilir ne yaşamıştır
Olay bi yana ben böyle sırt üstü denize yatıp öylece kalmak ne güzel
😊😊
Ağlaya ağlaya göl olur demiş atalarımız
Hahaa
onunki deniz olmuş baksana
🤣🤣 mumla akıllı aranıyor
Geldim geldim 😅🤣
Sen gün ışığında görünmüyorsun ki 😂
Aksam karanliginda gelim o zmn
Olur o zaman parlaklığın belli olur
😊😊✨️
çok gizli bir yer harbi djdjg
🤣😝
Başının derdi neymiş acaba
kesin büyük sorunları var
Büsbuyük hem de
Enn buyugundem.😅😝❤️
Vardır bi derdi
Muhakkak 🥲
Şöyle tertemiz delireceksin
😆🥳
Üzüldüm Allah bilir ne derdi vardı
Onu bu hâle getirecek mutlaka büyük şeyler yaşamıştır 😔😪
aradığım huzur 🥹
😇😇
Yaa gördümde gldüm Allah affetsin
ben de ilk başta güldüm yalan degil
...
ama onu oraya o hale getiren şey büyük bir problem olsa gerek 😔😪
Serin serin ağlamak istemiş işte, ne güzel 🤣
Ohh efil efil
Hahahahhaahne eğlenceli be tam deli güzelmiş
Ehehehe tam senlik dimi 😅😝
Evet
Bence gülünecek bir şey yok! Yazik kadina
tek başta insana komik geliyor yalan yok... ama düşündüğünde gerçekten o kizcagizi o hale getirecek kim bilir neler yaşadı
Ölü gelin sandim
Evet yaaa andiriyor sanki
İlginç bir olaymış gerçekten
Ne yaşadı kim bilir?
Dalıp deneseydi
o zaman ağladığı belli olmaz😅
Ben de yapmak istiyorum
Aga be : /
Komik mi?
Çok üzücü
İlginç bir teknik
insanlar garip...
Hayallerine ağlardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?