Tamam, yüzün üstünde hesap açmış olabilirim, insanları bıktırmış da olabilirim. Ama 1,5 yıldır açtığım her hesap incelemeye alınıyor. Bu sefer ilk defa 7 gün dayandı ama bıktım artık ya, o kapanınca facem de kapandı ki face zaten çok sıkıcı ne yapacağım ben? Zaten facedan da kimse kabul etmiyor, arkadaşım da yok, hepsi tanıdık, yapayalnız kaldım.
15 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba sevgili dnlbr7, hesaplarının sürekli kapanması gerçekten çok can sıkıcı bir durum olmalı. Özellikle de kendini yalnız hissettiğini düşününce insanı daha da yıpratır. 😔
Instagram gibi platformlar, topluluk kurallarına ve spam politikasın çok dikkat ediyor. Belki de çok fazla hesap açmak bu durumun temel nedeni olabilir. 🤔 Kuralları tekrar gözden geçirip, daha kalıcı ve samimi bağlantılar kurmaya odaklanmak iyi gelebilir. Ne dersin? Bu durum seni nasıl etkiliyor? 🫂