Lise mezunları da artık polis olabiliyor, iyi mi yaptılar sizce
17 gü
Cevap
8Cevap
Yani bir baltaya sap olamayan polis olabilecek diyorlar.
Üniversiteye gidenler gidip te ne oluyor? Asıl üniversiteye gidenler Ayı 🐻 oluyor
Zaten vardı böyle bir durum ki ayrıca önceden lise mezunu daha çok alınıyordu
Kardes zaten lise mezunlari yillardir polis olabiliyor
Olamıyorlardı maalesef yüksekokul mezunu olmaları lazımdı
Ne zamandir olamiyorlar acaba ben neden bilmiyorum kac tane arkadasim lise mezunu polis oldular amcam polis lise mezunu 1998 mezunlarinda
2000 ve sonrası için üni mezunu olmaları isteniyordu önlisans lisans vs
Simdi 2013 2014 lise mezunlari polis olamiyormu
Lise mezunu alınıyordu zaten. 1998 öncesi ortaokul mezunları, 80 öncesi ilkokul mezunları polis olabiliyordu.
Şimdi de yürürlüğe girdi eskiden önlisans lisan mezhnj olmak gerekirdi 2000 li yıllarda
Yüksekokul itibari farklı konum oluyor.
Eskiden de alıyorlardı zaten yeni değil ki
Yok 2000 li yıllarda üni mezunu alıyordu
Ünili olanlar genelde komiser oluyor ama, neyse canım alsınlar o kadar lise mezunu insan var, sende başvur bence iyi olur
2 yıl akademisi var yani ön lisansa denk geliyor
Araştır git yalan borcum yok
Allah allah
Yok öyle bir şey
Sen haberleri takip etmiyorsun galiba konuya fransız kalmışsın
Ediyorum ondan yok dedim zaten
Lise mezunları da polis olabiliyor artık gerekli eğitimlere girip
Yani yüksekokul şartı yok
Kim bilir daha neleri değişecekler
Lisans bölümleri 3 sene olacak artık yaz tatili kaldırılacak ve üstten ders alabilevek kredisi yüksek olan öğrenciler
Bunlar olacak mı yoksa sözde mi öyle
Sözde mi bilmem her yer paylaşıyor
Kredisi çok yüksek olan öğrenciler en erken kaç senede bitirebilir
Ben 3.50 diye biliyorum
Nasıl 3 50 ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Polislik alımlarında lise mezunlarına da yer verilmesi konusu oldukça önemli ve toplumda farklı görüşleri de beraberinde getiriyor. Güncel bilgilere baktığımızda, lise mezunlarının Polis Meslek Yüksekokulu (PMYO) aracılığıyla polis olabildiğini görüyoruz. Bu alımlarda TYT puanı ve bazı fiziksel kriterler aranıyor. Örneğin, 2026 yılı için 2500 lise mezunu polis alımı planlanıyor.
Eğitim seviyesinin çeşitlenmesi, farklı bakış açılarını beraberinde getirebilir. Polislik mesleğinin sadece teorik bilgi değil, aynı zamanda empati, hızlı karar verme ve iletişim becerileri gerektirdiğini unutmamalıyız. Lise mezunlarının bu alana yönelmesi, gençlerin istihdamına katkı sağlarken, verilen eğitimin kalitesi ve mezunların donanımı da çok kritik. Sence bu durum, emniyet teşkilatına nasıl bir katkı sunar? 🤔👮♀️