9 günlük tatilin ardından ki bir yarın tekrar iş var. üstelik tatilde yapmadık evdeydik hep koşturma vs 🥹
Saati 06.00’ya kurdum ama gece 01.00 olmuş, hâlâ tavana bakıyorum. İnsan sevdiği yere gitmeden önce heyecanlanır derler, ben yarın yine aynı 5 para etmez tiplerle uğraşacağımı düşünüyorum.
Sabah şafak vakti kalkıp yarı uykulu halde servise bineceğim. Sonra da birbirini çekemeyen insanların arasında gün boyu “kolay gelsin” tiyatrosu oynayacağız.
Ama ne yapalım…
Ev borcu var, hayat pahalı, ileride evlilik düşüncesi var. Romantizm bir yere kadar, elektrik faturası çok daha ikna edici konuşuyor.
Gönül isterdi ki yarın da tatil olsun, kuş sesleriyle uyanayım. Ama kader bize alarm sesi ve vardiya yazmış.
Neyse, uyumaya çalışayım.
Sabahın köründe medeniyetin çarkını döndürmeye giden tüm emekçilere şimdiden kolay gelsin.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar