29 gü

Özel sektörden bu kadar şikayet edenler neden kendi işini kurmuyor, sizce çelişki değil mi?

İnsanlar hem korkak ve cesaretsiz hem de her şeyden şikayetçi. Bu bir çelişkidir bana göre

Özel sektörden bu kadar şikayet edenler neden kendi işini kurmuyor, sizce çelişki değil mi?
Cevapla