27 gü

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı Kürtler, kendini Kürt olarak tanımlayınca neden geriliyorum, bunun doğrusu nedir?

Kürtlere karşı doğrudan bir nefretim yoktur. Size sorum şu: Irak'ta yaşayan Kürtler kendilerini Kürt olarak tanımladıklarında herhangi bir sorun göremiyorum. Ama Türkiye'de yaşayıp Türk vatandaşlığı olanlar " ben Kürdüm" dediğinde çıldırıyorum. Israrla ben Türk değilim, Kürdüm diyorlar. Üstelik karşılaştığım bazı Kürtler Türkiye'nin bir kısmının Kürdistan'a dahil olduğunu söyledi. Bununla da kalmadı beni tehdit yağmurlarına tuttular, bana hakaret ettiler. Bunun doğrusu nedir arkadaşlar? Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığı olan Kürtler ülkemizi kafalarında Kürdistan olarak konumlandırabiliyorlar.

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı Kürtler, kendini Kürt olarak tanımlayınca neden geriliyorum, bunun doğrusu nedir?
Cevapla