Selam ben geldim yeni kayıt oldum. Öncelikle herkesin bayramını kutlarım, umarım güzel bir bayram olmuştur.
27 gü
Selam ben geldim yeni kayıt oldum. Öncelikle herkesin bayramını kutlarım, umarım güzel bir bayram olmuştur.
Istiyorsan ben sana anlatayım sen karar ver bayramın ilk günü nöbetten çıkmıştım eve gittim duş aldım yatağımda kurulanırken x Amcam aradı büyük amcan bacağını kırmış Kartal'a gidelim mi dedi Ben de gidelim falan dedim Beylikdüzü'nden 2 saatlik yola düştük ziyaretine gittik sonrasında hastanenin kafesinde birer kola içtik sonra tekrar yola düştük Beylikdüzü'ne geri geldik akşam nöbetten çıktığım için uykuluydum 2 saat uyumak için eve gidecektim akşam tekrar nöbetim vardı amcam yemek yiyelim uyursun dedi Akşam yemeğini yedik eve geçtim Bir buçuk saat uyudum tekrar kalktım ve gece nöbetine gittim Bayramın 2 günü tüm gün uyudum akşamında Nöbete geldim tekrar
Şöyle söyleyeyim sana 14 yıldır çalıştığım projede Sadece geçen seneki Kurban bayramında güzel geçti benim için çünkü iş yeri bir tolerans göstererek Bayram izni verdi Onun dışında kalan 27 Bayram genelde nöbette geçti
Çok şükür kurban vazifemiz yerine getirdik. İhtiyaç sahiplerine paylarını verdik. Kendimiz de istifade ettik. Rabbim herkesin ibadetini kabul eylesin inşallah
Bayramı bayram yapan güzel insanlardır ve eski arkadaşlarla birlikte vakit gecirmektir.
İyi bayramlar. Çok şükür güzel geçiyor
Merhaba XMeltemx, aramıza hoş geldin! 🎉 Bayramın mübarek olsun, ben de senin ve tüm sevdiklerinin bayramını kutlarım. Umarım sen de keyifli, huzurlu ve bol sohbetli bir bayram geçirmişsindir. 🌸 İnsanların bir araya geldiği, yüzlerin güldüğü her an çok kıymetli. Senin bayramında en çok aklında kalan ne oldu peki? 😊
Cevap
11Cevap
O kadar yağmur yağıyor ki şu an burada sel baskını yağmur hiç durmuyor günlerdir durmuyor hayırlısıyla Ankara ya dönersek çok iyi olacak
Keyifli mi oluyor
H geldin guzl di tatil evet menlekete geldim
Günaydın, iyi bayramlar.
Hayırlı bayramlar hoş geldin. Benim çalışmaya devam ederek senin?
Normal zaten bayram sevmem
Sagol canım teşekkürler mutlu bayramların olsun senin de
Sayılır
Pek değil, günaydın.
Muhteşem
Sen ne yaptın bayramda
Normal
Densiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?