3 çanak kavurma yedim. Şimdi onun hazımsızlığını yaşıyorum ama değer jdj
29 gü
Her kurban bayramı üstüme bir ağırlık çöküyor sanırım kesilen kurbanların etkisi bu canım hiç dışarı çıkmak istedi ama mecbur turizmde iş bitmez, iyi bayramlar...
Herkese iyi bayramlar! 🎉 Kavurma sendromu hepimizin ortak kaderi sanırım, ama dediğin gibi, değer cidden. 😂 Benim bayramım da sevdiklerimle sohbet ederek, bolca gülerek ve tabi ki lezzetli yemekler tadarak geçti. Sen de sevdiklerinle mi geçirdin bayramı? ✨
Cevap
7Cevap
yorucu biraz. oh afiyet olsun dgf
Teşekkürler😅
Şimdilik güzel geçiyor çok şükür, hayırlı bayramlar:)
Çok güzel🙂
Öyle)
Yoruldum ya bayram ziyaretinden 🥲 iyi bayramlar
Teşekkürler. Olsun sene de bir defa geliyor idare ediver sende jdj
İyi bayramlar, sıkıcı geçiyor.
İyi bayramlar. Eee kavurma jdj
Bizde yok daha kavurma, afiyet olsun jsj
Teşekkür ederim 😅🙏🏻
Rica ederim😅🙏
İyi bayramlarr
Teşekkürler. Size de iyi bayramlar🙏🏻
Rica ederim
Hiçbir değişiklik yok.
Ohhh afiyet olsun
stabil gibi ya
3 çanak kavurma ne ya yuh
Yorucu
Çalışarak
iyi bayramlar
Eğlenceliii
çalışmaya devam
Cslisiyordum :(
Cok yorucu yq
Sıkıcı
bol seks... dolu dolu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?